تفاوت دختر باکره و غیر باکره | چطور بفهمیم یک دختر باکره است؟


دختر باکره با دختر غیر باکره و زنان تفاوت دارد که می توان این تفاوت ها را تشخیص داد اما باید دید این علائم را در رفتار دختر باکره و غیر باکره را هم می توان متوجه شد؟ چطور تفاوت های دختر باکره و دختر غیر باکره را متوجه شویم؟ تشخصی باکرگی چگونه است؟ خیلی … نوشته تفاوت دختر باکره و غیر باکره | چطور بفهمیم یک دختر باکره است؟ اولین بار در مجله...

دختر باکره با دختر غیر باکره و زنان تفاوت دارد که می توان این تفاوت ها را تشخیص داد اما باید دید این علائم را در رفتار دختر باکره و غیر باکره را هم می توان متوجه شد؟

چطور تفاوت های دختر باکره و دختر غیر باکره را متوجه شویم؟ تشخصی باکرگی چگونه است؟

خیلی از مردان ترجیح می دهند که همسر آینده شان باکره باشد ( رابطه جنسی قبل از ازدواج نداشته باشد ) و سالم بودن پرده بکارت یکی از شروط ازدواج است. بعضی از مردان ادعا می کنند که می توانند باکره بودن همسر اینده خود را از روی جسم و رفتار تشخیص دهند اما این واقعیت دارد و یا باید به علم پزشکی تکیه کرد؟

در این بخش تاپ ناز در مورد تفاوت باکره بودن دختر و نحوه تشخیص باکرگی به شما می گوییم.

نحوه تشخیص تفاوت دختر باکره و دختر غیر باکره

باکره بودن یک دختر به این معنی است که پرده بکارت سالم است و دچار آسیب نشده است و دختر هیچ گونه دخولی تجربه نکرده است و هنوز تکه پوستی که واژن ر پوشش می دهد هنوز پابرجاست.

پاره شدن پرده بکارت به این معنی نیست که دختر حتما سکس داشته است بلکه در بعضی از دختران پرده بکارت به دلیل ورزش کردن، استفاده از تامپون و … هم ممکن است دچار پارگی شود. همچنین داشتن پرده بکارت سالم در یک دختر به این معنی نیست که او هیچ گونه رابطه جنسی نداشته است بلکه ممکن است رابطه جنسی بدون دخول را تجربه کرده باشد.

تفاوت دختر باکره و غیر باکره | چطور بفهمیم یک دختر باکره است؟

تشخیص دختر باکره و غیر باکره از روی رفتارشان

آیا می توان دختر باکره و غیر باکره را از روی عملکرد رفتار تشخیص داد؟ این غیر ممکن است که بتوانید دختر باکره و غیر باکره را از روی نحوه راه رفتن، صحبت کردن و یا دلبری کردن تشخیص دهید.

زیرا بعضی از این دختران که قبل از ازدواح رابطه جنسی داشته اند به تقلید از دختران باکره هنگام ورود به رختخواب خجالت می کشند و رفتارهایی مانند ترس از خود ممکن است نشان دهند و به گونه ای نشان دهند که تا به حال مقابل هیچ مردی برهنه نشده اند و نیازمند راهنمایی های زیادی برای رابطه جنسی دارند.

همچنین بخوانید : از بین رفتن پرده بکارت در اولین رابطه جنسی چه حسی دارد؟ آیا درد دارد؟ چطور بفهمم یک دختر باکره است ؟

بر خلاف انتظار ما که دختران باکره موقع ورود به تخت خواب خجالت می کنشد و می ترسند، بعضی از خانم های باکره مشتاق این تجربه هستند و از قبل فیلم های آموزشی می بینند و در این مورد کتاب می خوانند، ممکن است هنگام روبرو شدن با چنین دختری شما فکر کنید که او از قبل رابطه جنسی داشته اما این هم تصور غلطی است و از روی رفتار نمی توان باکره بودن دختر را تشخیص داد.

تفاوت دختر باکره و غیر باکره | چطور بفهمیم یک دختر باکره است؟

رابطه جنسی با زن باکره و غیر باکره تفاوت دارد؟

زن باکره واژن بسیار تنگ تری نسبت به زن غیر باکره دارد و در هنگام نخستین تجربه دخول حس درد می کند و شاید خونریزی هم داشته باشد. اگر خانم ها در چندمین رابطه جنسی خود تحریک نشوند و آماده نباشند هم حس درد خواهند داشت. یک خانم باکره برای رابطه جنسی یا لذت دادن به شما تردید دارد اما این رفتار در خانم ها غیر باکره هم دیده می شود.

ممکن است خانم ها باکره به زمان زیاد و بیشتری نسبت به زنان غیر باکره برای صمیمی شدن نیاز داشته باشند اما این هم نمی تواند روش خوبی برای تشخیص باکره بودن باشد زیرا زنانی که قبلا رابطه با پایان بدی داشته اند هم زمان زیادی برای ایجاد صمیمی شدن و برقراری رابطه جنسی نیاز دارند.

تفاوت دختر باکره و غیر باکره | چطور بفهمیم یک دختر باکره است؟

تفاوت دختر باکره و غیرباکره از روی بدن

بعضی از آقایان از عکس برای تشخیص باکره بودن و یا نبودن همسر آینده خود کمک می گیرند اما این روش هم صد در صد نمی باشد زیرا بدن هر خانمی با زن دیگر متفاوت است پس چیزی که در عکس می بینید با واقعیت مشابه نیست.

برای تشخیص زن باکره و غیر باکره باید با او صحبت کنید و مبنای راستی را بر حرف او قرار دهید زیرا چاره ای به جز این ندارید برای فهمیدن اصل واقعیت باید به گفته خودش بسنده کنید و اگر نمی توانید به صحبت های او اعتماد کنید ادامه رابطه را مختل کنید.

همچنین بخوانید : اطلاعاتی کامل از پرده بکارت دختران پارگی خونریزی آسیب خود ارضایی پرده

چطور بگوییم که یک دختر باکره هست یا غیر باکره؟

نشانه های باکره بودن یک دختر

پرده بکارت قابل اتساع و داروی سوراخ بدون پارگی می باشد. دهلیز فرج و دهانه مهبل خواب چینها رو به دهانه مهبل می باشد. مخاط مهبل ضخیم و چین دار و دارای چینهای روی هم خوابیده معاینه با انگشن باعث اسیب به آن می شود. مجرای مهبل باریک( تنگ با دیواره های چین دار) و عمق آن کانال مهبلی کوتاه به دلیل روی هم خوابیدن چین های مهبل در دختران باکره پرده های ازاله نشدنی به اشکال حلقوی – هلالی – دو لتی و کنگره دار و دندانه دار و … دارای سوراخ میانی منظم و لبه های کاملاً صاف هستند و مخاط مهبل با چینهای روی هم خوابیده است و جهت خواب آنها رو به دهانه مهبل است همچنین مجرای مهبل بسیار باریک است. اگر پرده بکارت الاستیک باشد ،دخول سبب پاره شدن بکارت نمی شود و پرده ها سالم می مانند. برای تشخیص باکرگی پاره نبودن پرده بکارت مطرح نیست و باید وضع مهبل بررسی شود. همچنین بخوانید : عکس انواع مدل پرده بکارت و توضیحات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس