قاتل فراری در سلماس دستگیر شد


قاتل فراری در سلماس دستگیر شد

ارومیه - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: قاتل فراری در سلماس طی کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

سرهنگ اسدالله مالکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره نزاع بین 2 نفر در جایگاه پمپ بنزین در «تازه کند آز» توابع شهرستان سلماس، موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران در اسرع وقت به محل نزاع اعزام شدند، اظهار داشت: در این درگیری جوان 21 ساله با ضربه های چاقو مجروح و ضارب از محل متواری شده بود؛ فرد مجروح نیز به علت شدت جراحت های وارده پس از انتقال به بیمارستان این شهرستان فوت کرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم قاتل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به قتل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
به گزارش ایرنا به نقل از فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
3072/6009

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا