مدل های 2019 آیفون با تاچ آیدی درون صفحه‌ای و درگاه USB-C می‌آیند


مدل های 2019 آیفون با تاچ آیدی درون صفحه‌ای و درگاه USB-C می‌آیند
پیش‌تر شنیده بودیم که مدل های ۲۰۱۹ آیفون ، وجوه اشتراک فراوانی با مدل‌های ۲۰۱۸ خواهند داشت؛ اما حالا جزئیات تازه‌ای به دست آمده است که اطلاعات پیشین را نقض می‌کند.

بنابر گفته‌های «ژان باپتیست سو» نائب رئیس و تحلیلگر ارشد موسسه Atherton Research، مدل های ۲۰۱۹ آیفون اپل برای نخستین بار به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و درگاه USB تایپ C مجهز خواهند بود. وجود این درگاه در گوشی های آیفون، سبب خواهد شد که کاربران با خیال راحت لوازم جانبی مورد نیاز خود را از بازار تهیه کنند. یکپارچه‌سازی Touch ID با صفحه نمایش دستگاه‌ها نیز، با توجه به وجود این فناوری در بسیاری از گوشی های اندرویدی، کار غیر ممکنی برای اپل نخواهد بود.

مدل های 2019 آیفون با تاچ آیدی درون صفحه‌ای و درگاه USB-C می‌آیند

شایعاتی از کوچکتر شدن ناچ مدل های ۲۰۱۹ آیفون نیز به گوش می‌رسد که با در نظر گرفتن پیشرفت تکنولوژی، این مورد هم چندان دور از ذهن نیست. همچنین اپل می‌تواند یک دوربین TrueDepth را در پشت آیفون های ۲۰۱۹ قرار دهد و برای کارکرد سیستم تشخیص چهره، از دوربین سه‌بعدی ToF استفاده کند تا پروسه تولید با سهولت بیشتری همراه شود.

ناگفته نماند که اخیرا «تیم کوک» مدیرعامل اپل به دلیل محدودیت عرضه و کسادی بازار، خبر از کاهش درآمد پیش‌بینی شده و سود ناخالص کمپانی در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ را داده بود؛ بنابراین شاید برای جلوگیری از تداوم این روند، ایجاد چنین تغییراتی در محصولات تازه‌ ضروری باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»