گزارش وزیر صمت از انتصابات، تنظیم بازار و خودروسازی در جلسه فراکسیون امید


گزارش وزیر صمت از انتصابات، تنظیم بازار و خودروسازی در جلسه فراکسیون امید

سعیدی با اشاره به جلسه امروز هیات رئیسه این فراکسیون با حضور وزیر صمت گفت:آقای رحمانی در این جلسه گزارشی از انتصابات ،تنظیم بازار و وضعیت صنایع خودروسازی ارائه کرد.

«فاطمه سعیدی» در گفت‌ و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، با اشاره به جلسه صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید گفت: در این جلسه مقرر شد از مسوولین وزارت اطلاعات برای بررسی ادعای آقای اسماعیل بخشی و ارائه گزارش به فراکسیون دعوت شود.

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به حضور رحمانی وزیر صنعت و معدن در جلسه امروز این فراکسیون اظهار داشت: آقای رحمانی در این جلسه گزارشی از فعالیت های این وزارتخانه و برنامه ریزی های کلان آن از زمان تصدی سمت خود ارائه کرد.

وی ادامه داد: آقای رحمانی همچنین درباره پیگیری فساد در این وزارتخانه، انتصابات، تنظیم بازار، وضعیت کالاهای اساسی و صنایع خودروسازی گزارشی را به هیات رییسه فراکسیون ارائه کرد و اعلام آمادگی کرد در جلسه مجمع عمومی فراکسیون نیز حضور یابد.

سعیدی خاطرنشان کرد: آقای رحمانی همچنین در این جلسه تاکید کرد که ملاک انتصابات در این وزارتخانه شایستگی ها بوده و در مورد خودروسازها نیز تاکید کرد که به دنبال جلب رضایت مردم خصوصا کسانی است که برای خرید خودرو ثبت نام کردند./

پایان پیام/33

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما