امیدورام کی‌روش هر چه زودتر از فوتبال ما برود / کی‌روش هر چقدر پول می‌خواست از این مملکت گرفت


امیدورام کی‌روش هر چه زودتر از فوتبال ما برود / کی‌روش هر چقدر پول می‌خواست از این مملکت گرفت

فرشاد پیوس پیشکسوت فوتبال کشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا در ارتباط با صحبت های ضد و نقیض در خصوص بالا بردن پرچم صلح و حمله دوباره به منتقدان اظهار داشت: کی‌روش آدم نرمالی نیست.

فرشاد پیوس پیشکسوت فوتبال کشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با صحبت های ضد و نقیض در خصوص بالا بردن پرچم صلح و حمله دوباره به منتقدان اظهار داشت: کی‌روش آدم نرمالی نیست، او زمانی که به ایران آمد با یک طرز تفکر و رفتار خوب مردم ایران را جذب کرد و مردم به او علاقه مند شدند. الان اما طوری حرف می زند که انگار از آسمان یه نفر آمده آن هم کی‌روش است، به نظر من اصلا حرف زدن هایش را مزه مزه نمی کند.

پیوس در ادامه در خصوص عملکرد فدراسیون در ارتباط با کی‌روش خاطر نشان کرد: متاسفانه اکنون فدراسیون کاری هم نمی تواند انجام دهد، اکنون دیگر دوران پایانی حضور کی‌روش است و به همین دلیل سعی می کند همه را اذیت کند. امروز مرد پرتغالی به فوتبال ما ضربه می زند، من او را آدم درستی نمی بینم. او ابتدا با حرفایی که زد همه را جذب خودش کرد، خود من هم از جمله افرادی بودم که همواره از او حمایت می کردم.


این پیشکسوت فوتبال کشور پیرامون رفتارهای سرمربی تیم ملی تصریح کرد: با مرور زمان فهمیدیم که این آدم، آدم نرمالی است و همیشه دوست دارد به حاشیه برود. کی‌روش دوست دارد همواره با مربیان ایرانی برخورد کند و وارد بدترین حاشیه ها شود که مثال آن برخوردهایش با برانکو است. کسی با بازیکنان اینگونه برخورد می کند و با مربیان ایرانی سر جنگ دارد، آدم درستی نیست.


وی در مورد اهداف کی‌روش از اظهار نظرهایش افزود: هدف کی‌روش این است که به منتقدانش بگوید اگر تیم لطمه خورد، این شما بودید که به تیم ملی ضربه زدید. 8 سال است دارد برای ما کار می کند، یک جام برای ما نیاورده، درست است ما در رنکینگ اول هستیم اما رنکینگ به چه درد ما می خورد؟ ما جام می خواهیم. به نظر کی‌روش کار خاصی برای فوتبال ما نکرده، درست است که یک سری جوان برای فوتبال ما آورد اما از بازیکنان داخلی کمتر استفاده می کند.


پیوس درباره انتخاب های بازیکنان برای تیم ملی گفت: او همواره دنبال بازیکنان لژیونر است و فوتبال ایران را به سمت نابودی می برد. امیدوارم مسابقات پیش رو هر چه زودتر تمام شود و او از مملکت ما برود، هر چه زودتر برود فوتبال ما بهتر می شود. کی‌روش اگر به نیمه نهایی برود، کار بزرگی نکرده ما در تاریخ فوتبالمان سه بار قهرمان شدیم و بارها به نیمه نهایی رفتیم.


این پیشکسوت فوتبال کشور در ارتباط با ادامه کار کی‌روش در ایران تاکید کرد: اگر بخواهیم کی‌روش را نگه داریم باید قهرمان شود که کار بسیار سختی است، حتی تیم های درجه دو آسیا هم پیشرفت زیادی کرده اند و دیگر هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت.


وی در پایان در خصوص عملکرد کی‌روش عنوان کرد: متاسفانه کی‌روش به جای قهرمانی، همواره به دنبال حاشیه است، او پولش را گرفته و بعد از جام ملت ها هم می گذارد از این مملکت می رود.

آرمان صالحی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی