اولین تصاویر رسمی از فصل آخر سریال Game Of Thrones منتشر شد


اولین تصاویر رسمی از فصل آخر سریال Game Of Thrones منتشر شد

شبکه‌ی HBO روز گذشته اولین تصاویر رسمی از سریال Game Of Thrones را منتشر کرده که در آنها شاهد حضور شخصیت جان اسنو و دنریس هستیم. روز گذشته، همزمان با پخش هفتاد و ششمین دوره از مراسم سالانه‌ی گلدن گلوب از شبکه‌ی HBO، تیزر برخی از سریال‌های این شبکه نیز در لابه‌لای اگهی تبلیغاتی این مراسم پخش شد. در این تبلیغ، نگاهی اجمالی به برخی از مورد...

شبکه‌ی HBO روز گذشته اولین تصاویر رسمی از سریال Game Of Thrones را منتشر کرده که در آنها شاهد حضور شخصیت جان اسنو و دنریس هستیم.

روز گذشته، همزمان با پخش هفتاد و ششمین دوره از مراسم سالانه‌ی گلدن گلوب از شبکه‌ی HBO، تیزر برخی از سریال‌های این شبکه نیز در لابه‌لای اگهی تبلیغاتی این مراسم پخش شد. در این تبلیغ، نگاهی اجمالی به برخی از مورد انتظارترین سریال‌های 2019 از جمله سریال Big Little Lies، سریال Watchmen و در آخر و از همه مهم‌تر اولین نگاه به فصل هشتم و نهایی سریال Game Of Thrones را شاهد بودیم. در صحنه‌ای کوتاه، ملاقات جان اسنو با بازی (Kit Harington) و دنریس تارگرین با بازی (Emilia Clarke) با شخصیت سانسا با بازی (Sophie Turner) پس از رسیدن آن‌ها به وینتر فال، نشان داده می‌شود. در همین حال، سانسا رو به دنریس می‌گوید:

وینتر فال متعلق به شماست، اعلی حضرت.

اولین تصاویر رسمی از فصل آخر سریال Game Of Thrones منتشر شد

اولین تصاویر رسمی از فصل آخر سریال Game Of Thrones منتشر شد

شما می‌توانید این تیزر را در زیر تماشا کنید:

از لحن سرد او می‌توان این گونه استنباط کرد که وی از تصمیم جان اسنو، در بخشیدن سرزمین وینتر فال به دنریس تارگرین کاملا ناراضی و ناامید است؛ آن‌ هم درست بعد از تصمیم خانواده‌ی استارک در فصل هفتم که جان اسنو را پادشاه سرزمین شمال خطاب کردند. این لحظه‌ی کوتاه، ما را با کوله باری از ابهامات به سمت پرسش‌ها و نگرانی‌های بیشتری نسبت به ملاقات نهایی جان اسنو آریا هل می‌دهد. رو به‌رویی جان اسنو با آریا در ملاقاتی نهایی، شاید از مورد انتظارترین صحنه‌های داستان، حتی از زمان شروع سریال تا به الان شناخته شود. در هفته‌های اخیر، مشخص شد که دنریس تارگرین، معشوقه‌ی جدید جان اسنو در حقیقت عمه‌ی وی محسوب می‌شود. با همه‌ی اتفاقاتی که تاکنون در سریال Game Of Thrones رخ داده است، نمی‌توان انکار کرد که 6 قسمت نهایی این سریال، ما را به سوی هیجانی دندان شکن سوق خواهد داد.

سریال Game Of Thrones برای عرضه در ماه آوریل (فروردین) از سوی شبکه‌ی HBO برنامه ریزی شده است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اولین تصاویر رسمی از فصل آخر سریال Game Of Thrones منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا