سناتور آمریکا به ترامپ: دست از صدمه زدن به انسان‌های بیگناه بردار و دولت را دوباره باز کن


سناتور آمریکا به ترامپ: دست از صدمه زدن به انسان‌های بیگناه بردار و دولت را دوباره باز کن

شفقنا- چارلز شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنای آمریکا در توییتی با کنایه زدن به اقدام اخیر ترامپ در منتشر کردن یک تصویر گرته برداری شده از سریال بازی “تاج و تخت” با عبارت « دیوار دارد می‌آید» از او خواست دست از منتشر کردن این تصاویر برداشته و به جایش به دنبال پایان دادن به تعطیلی دولت باشد. چارلز (چاک) […]

سناتور آمریکا به ترامپ: دست از صدمه زدن به انسان‌های بیگناه بردار و دولت را دوباره باز کن

شفقنا- چارلز شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنای آمریکا در توییتی با کنایه زدن به اقدام اخیر ترامپ در منتشر کردن یک تصویر گرته برداری شده از سریال بازی “تاج و تخت” با عبارت « دیوار دارد می‌آید» از او خواست دست از منتشر کردن این تصاویر برداشته و به جایش به دنبال پایان دادن به تعطیلی دولت باشد.

چارلز (چاک) شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنای آمریکا در این توییت در پاسخ به پست اخیر ترامپ با دستاویز قرار دادن سریال “بازی تاج و تخت” و درج عبارت «دیوار دارد می‌آید» روی یک تصویر برداشت شده از این سریال نوشت: دیگر انتشار این تصاویر بس است.

شومر در ادامه تصریح کرد: دست از صدمه زدن به انسان‌های بیگناه بردار و دولت را دوباره باز کن.

این تصویر بعد از آن از سوی ترامپ انتشار یافت که همچنان دولت آمریکا به دلیل بن بست بر سر مساله‌ دریافت بودجه برای ساخت دیوار در مرز با مکزیک در تعطیلی به سر می‌برد.

اقدام ترامپ در منتشر کردن این تصاویر طنز آمیز در شبکه‌های اجتماعی به تمسخر کشیده شد و بسیاری از کاربران به این مساله اشاره کردند که در سریال بازی تاج و تخت و در آخرین فصل، آن دیوار از بین می‌رود.

ترامپ چند وقت پیش هم با اشاره به مساله‌ تحریم علیه ایران، عکسی از خودش با پیش زمینه سریال بازی تاج و تخت منتشر کرده و روی آن جمله‌ای را که در این سریال با مضمون «زمستان دارد می‌آید» وجود دارد، تغییر داده و به جایش نوشته بود “تحریم دارد می‌آید”.

ترامپ در یک نشست اخیر کابینه‌اش که تصاویر آن جدیدا منتشر شد این تصویر را به حالت پوستر روی میز محل نشست اعضای کابینه قرار داده بود اما مقام‌های کاخ سفید نتوانستند توضیح دهند چرا این تصویر در این نشست روی میز بوده است و ترامپ نیز در نشست به آن اشاره نکرد.

روز شنبه در این نشست مقام‌های ارشد کاخ سفید شامل مایک پنس، معاون ترامپ و مقام‌های کنگره‌ به منظور رسیدگی به مساله‌ تعطیلی دولت آمریکا شرکت داشتند.

به گزارش پایگاه هیل، میک مالوینی، رئیس دفتر موقت کاخ سفید این نشست را “بی فایده” خوانده و گفته بود ترامپ برای سازش با دموکرات‌ها پیشنهاد داده بود که گزینه ساخت «دیوار بتنی» از روی میز حذف شود.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان