اولین تصاویر از پروژه تویوتا 86 پیکاپ!


اولین تصاویر از پروژه تویوتا 86 پیکاپ!

چند هفته‌ی پیش اسکچی طراحی از یک پیکاپ مشابه لامبورگینی اوروس منتشر شده بود. موضوع جالب اینکه این تصویر در واقع پروژه‌ای واقعی بوده و بر پایه‌ی تویوتا 86 شکل گرفته است. به منظور آماده شدن برای حضور در نمایشگاه توکیو 2019، مهندسان NATS تلاش‌های زیادی کرده‌اند تا یک ماکت را به نمونه‌ای واقعی تبدیل... The post اولین تصاویر از پروژه تویوتا 86...

چند هفته‌ی پیش اسکچی طراحی از یک پیکاپ مشابه لامبورگینی اوروس منتشر شده بود. موضوع جالب اینکه این تصویر در واقع پروژه‌ای واقعی بوده و بر پایه‌ی تویوتا 86 شکل گرفته است.

اولین تصاویر از پروژه تویوتا 86 پیکاپ!
به منظور آماده شدن برای حضور در نمایشگاه توکیو 2019، مهندسان NATS تلاش‌های زیادی کرده‌اند تا یک ماکت را به نمونه‌ای واقعی تبدیل کنند؛ اما محصول نهایی چه شکلی است؟ شاید با دیدن تصاویری که از روند رو به جلوی این پروژه منتشر شده، این خودرو را کمی ناامیدکننده بدانید.

علیرغم اینکه اسکچ منتشر شده شبیه اوروس پیکاپ بود اما حدس می‌زنیم مدل تولیدی تناسبات خودروی اسپورت تویوتا را حفظ کرده و از ویژگی‌های طراحی سوپر شاسی‌بلند ایتالیایی برای اهداف دراماتیک استفاده کند.

اولین تصاویر از پروژه تویوتا 86 پیکاپ!
برای مثال می‌توان به ورودی‌های هوای جلو اشاره کرد که بزرگ بوده و جلب‌توجه می‌کنند. با اینکه فعلاً این پروژه در اواسط خود بوده اما سپر کوچک‌تر بوده و فاصله‌های بین دماغه و بخش وسط اسپویلر توی ذوق می‌زند. اساساً این خودرو به اندازه‌ای که امیدوار بودیم با ابهت و گیرا نیست.

اولین تصاویر از پروژه تویوتا 86 پیکاپ!
پروفایل جانبی نیز در واقعیت کمی متفاوت به نظر می‌رسد هرچند فعلاً پروژه به پایان نرسیده است. نمای عقب نیز کمتر شبیه اوروس و بیشتر شبیه تویوتا 86 باگی است. البته آن‌ها بدنه را کاملاً پهن کرده‌اند و این می‌تواند ظاهر خودرو را بهبود بخشد.

اولین تصاویر از پروژه تویوتا 86 پیکاپ!
نیروبخش این خودرو نسخه‌ی اصلاح شده از پیشرانه‌ی 2 لیتری تویوتا 86 است که قدرت 270 اسب بخاری و گشتاور 304 نیوتون متری دارد.

نمایشگاه خودروی توکیو از یازدهم ژانویه آغاز بکار خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه 31 فروردین + فیلم