مرسون: / حقوق بالای اوزیل آرسنال را از قهرمانی دور کرده


مرسون: / حقوق بالای اوزیل آرسنال را از قهرمانی دور کرده

پل مرسون، هافبک سابق آرسنال معتقد است که حقوق بالای اوزیل، جذب بازیکن بزرگ را برای این تیم دشوار کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در فوریه سال 2018، آرسنال قرارداد اوزیل را که رو به پایان بود، با حقوق بسیار بالایی تمدید کرد. این در حالیست که آرون رمزی که نتوانست با باشگاه برای تمدید به توافق برسد، به حضور در یوونتوس نزدیک است و توپ‌چی ها در جذب بازیکن بزرگ و پرداخت حقوقشان دچار مشکل شده اند. حال مرسون، علت این موضوع را اوزیل می‌داند.

مرسون: / حقوق بالای اوزیل آرسنال را از قهرمانی دور کرده

او گفت:" اینکه اجازه رفتن رمزی صادر شده اتفاق خیلی بدی است. مدیریت ضعیف آرسنال محدود به این موضوع نیست. اینکه اجازه بدهیم قرارداد بازیکنان به پایان برسد، با توجه به سن و سالشان یک جنایت است. رفتن رمزی به عنوان بازیکن آزاد در دوران اوج فوتبالش یک جنایت فوتبالی است. حالا باید جانشینی برایش جذب کنند که هزینه خواهد داشت ولی تا وقتی مشکل اوزیل در تیم جاری است، خرید بازیکن برای آرسنال کار سختی خواهد بود. زیرا اگر برای بازیکنی 50 الی 60 میلیون پوند پیشنهاد دهند، اولین چیزی که بازیکن می‌خواهد، حقوق مشابهی با اوزیل است. وقتی که باشگاه بگوید چنین حقوقی نخواهید گرفت، آنها هم پیشنهاد را رد خواهند کرد. در مورد رمزی هم همین اتفاق افتاد."

مرسون درباره فاصله آرسنال تا قهرمانی در لیگ برتر گفت:" شما چه فکر می‌کنید؟ شاید 20 سال. به نظرم آرسنال میلیون ها مایل تا قهرمانی فاصله دارد و تیم فعلی شاید 7 بازیکن برای رقابت در لیگ برتر نیاز دارد. به نظرم سال‌های سال قادر به کسب قهرمانی نخواهند بود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!