پنج شنبه تمام آیین ها کنارهم به تماشای “سرو زیرآب” می نشینند


به گزارش باحجاب، این اکران مردمی که به همت گروه فدک«خادمین شهدا_فدک» در روز پنج شنبه 20دی ماه 97 اجرا می شود، در آستانه میلاد حضرت مسیح (ع) و سال جدید میلادی با هدف تحکیم وحدت و محبت میان اقوام مختلف جمهوری اسلامی ایران است که همگی برای ایران تلاش کرده و تا پای جان ایستاده اند. در این مراسم از خانواده شهدای اقلیت تقدیر به عمل می آید و این...

به گزارش باحجاب، این اکران مردمی که به همت گروه فدک«خادمین شهدا_فدک» در روز پنج شنبه ۲۰دی ماه ۹۷ اجرا می شود، در آستانه میلاد حضرت مسیح (ع) و سال جدید میلادی با هدف تحکیم وحدت و محبت میان اقوام مختلف جمهوری اسلامی ایران است که همگی برای ایران تلاش کرده و تا پای جان ایستاده اند.

پنج شنبه تمام آیین ها کنارهم به تماشای  “سرو زیرآب” می نشینند

در این مراسم از خانواده شهدای اقلیت تقدیر به عمل می آید و این نخستین بار است که اقلیت ها در کنار مسلمانان به تماشای اثری از رشادت های خودشان نشسته و در حضور همگان از خانواده این عزیزان تجلیل می شود.
مراسم اکران مردمی سرو زیر آب آخرین ساخته “باشه آهنگر” در ساعت ۱۷:۴۵ آغاز شده و نمایندگان مجلس اقلیت های مذهبی در این مراسم حضور دارند و سخنران اصلی آن “اسفندیار اختیاری”، نماینده محترم ایرانیان زرتشتی در مجلس شورای اسلامی، است.

علاقمندان به حضور در این مراسم می توانند اقدام به تهیه و رزرو بلیط از طریق سایت خادمین شهدا_فدک نمایند!برای رزرو گروهی نیز با شماره ی ۷۷۱۲۷۸۷۰ تماس حاصل فرمایند.

/انتهای پیام

نوری شکری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند