تندباد 108 کیلومتری در مشگین‌شهر


تندباد 108 کیلومتری در مشگین‌شهر

تندبادی با سرعت 108 کیلومتر در ساعت مشگین‌شهر و برخی دیگر از شهرهای استان اردبیل را درنوردید.

به گزارش ایسنا، عصر روز دوشنبه به دنبال حاکم شدن هوای سرد همراه با وزش تندبادهای لحظه‌ای در مناطق مختلف استان اردبیل ساکنان شهرهای مختلف خانه‌نشینی را به رفتن در معابر‌ و خیابان‌ها ترجیح داده و این تندبادهای شدید در شهرهای مختلف همراه با فروریختن دیوارهای کم‌دوام، شکستن شیشه برخی از منازل، ریشه‌کنی درختان و درختچه‌ها و خسارت به سیما و منظر شهری و تابلوها شده است.


علاوه بر مشگین‌شهر تندباد شدید در اردبیل، نیر و سرعین چهره متفاوت به این شهرها بخشیده به طوری که در این مناطق با همکاری فرمانداران ستادهای مدیریت بحران به حالت آماده‌باش درآمدند تا به خسارت‌های وارده و مشکلات ایجاد شده در شهرها و مناطق روستایی به ویژه خسارت به تاسیسات زیربنایی و شهری رسیدگی کنند.


وزش تندباد در برخی از مناطق استان اردبیل به خاموشی مقطعی برق منجر شده که با تلاش نیروهای مدیریت برق شهرهای مختلف عملیات رفع خسارت و برقراری جریان برق انجام می‌شود.


وزش تندباد که در برخی از شهرها به تعطیلی پیش‌دبستانی‌ها و ابتدایی‌ها منجر شد در شهرهای اردبیل و مشگین‌شهر خساراتی را به تابلوها و تاسیسات شهرداری وارد کرد به طوری که برخی از المان‌ها و چراغانی شهری آسیب دیده و در کار روزانه ماموران شهرداری در رفت و روب معابر و کوچه‌ها اختلال ایجاد شد.


براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل وزش تندباد در شهرهای مختلف تا پایان وقت امروز ادامه خواهد داشت و از فردا با صاف شدن هوا و کاهش شدت جریان وزش باد باد ملایم در شهرهای مختلف این استان تداوم خواهد داشت.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند