خوشحالی هواداران تیم ملی از گل سامان قدوس


بعد از اعلام ترکیب اولیه تیم ملی در بازی با یمن برخی از طرفداران تیم ملی نسبت به عدم حضور سامان قدوس در ترکیب تیم ملی اعتراض کردند و این اعتراض در فضای مجازی به خوبی خود را نشان داد. نوشته خوشحالی هواداران تیم ملی از گل سامان قدوس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خوشحالی هواداران تیم ملی از گل سامان قدوس

حضور سامان قدوس در ترکیب تیم ملی این تیم را هجومی تر می کند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۴
خوشحالی هواداران تیم ملی از گل سامان قدوس

بعد از اعلام ترکیب اولیه تیم ملی در بازی با یمن برخی از طرفداران تیم ملی نسبت به عدم حضور سامان قدوس در ترکیب تیم ملی اعتراض کردند و این اعتراض در فضای مجازی به خوبی خود را نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبیعتا این انتقاد به خاطر بازی های خوب سامان قدوس برای تیم آمیان فرانسه است و هم چنین گل های خوب و سرنوشت سازی که به ثمر رسانده است. از سویی طرفداران تیم ملی بر این عقیده اند که حضور سامان در ترکیب تیم ملی، ایران را هجومی تر می کند. اتفاقی که دیشب در بازی با یمن هم رخ داد.

اما از بین گل هایی که دیشب تیم ملی در بازی با یمن به ثمر رساند گل سامان قدوس بیشتر از دیگر گل ها به طرفداران تیم ملی چسبید و این در واکنش های مردم در فضای مجازی کاملا مشهود بود. گلی که ممکن است سامان را به ترکیب ثابت تیم ملی در بازی های بعدی نزدیک کند. خوشحالی طرفداران تیم ملی از حضور سامان قدوس در ترکیب تیم ملی نه فقط به خاطر بازی های خوب بلکه به خاطر رفتار حرفه ای او نیز هست. سامان با وجود اینکه در جام جهانی ۲۰۱۸ در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان نیامد هیچ گاه به این موضوع معترض نشد و همیشه با روحیه ای بالا و نگاه مثبت در مورد تیم ملی صحبت کرده است. فراموش نکنیم این بازیکن در حالی برای بازی در ترکیب تیم ملی ایران ابراز تمایل کرده است که می توانست برای تیم ملی سوئد در جام جهانی ۲۰۱۸ بازی کند و شاید اگر به سوئدی ها بله می گفت یکی از بازیکنان کلیدی این تیم لقب می گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها