زن سارق با 100 فقره سرقت گوشی تلفن همراه در البرز دستگیر شد


زن سارق با 100 فقره سرقت گوشی تلفن همراه در البرز دستگیر شد

کرج - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: زن 20 ساله ای که اقدام به 100 فقره سرقت گوشی تلفن همراه و تبلت از مغازه ها، رستوران ها و مطب پزشکان به روش کش روزنی کرده بود در این استان دستگیرشد.

سرهنگ محمد نادربیگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درپی ارجاع پرونده های متعدد سرقت گوشی تلفن همراه از برخی مراکز بلافاصله موضوع به صورت ویژه دردست بررسی قرارگرفت و پس از اظهارات تعدادی از مالباختگان مشخص شد که همه سرقت ها به یک شیوه انجام شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به حجم گسترده شکایت ها ، درخصوص سرقت گوشی تلفن همراه درمناطق مختلف کرج این احتمال وجود داشت که سرقت از سوی اعضای یک باند یا سارق حرفه ای صورت گرفته باشد.
نادربیگی افزود: ماموران با انجام کارهای تحقیقاتی و اطلاعاتی و مراجعه به آلبوم سارقان سابقه دار وبررسی تصاویر دوبین های مداربسته، رد پای یک خانم جوان که درتمام تصاویر محل های سرقت مشاهده می شد، شناسایی کردند.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس برای دستگیری متهم آغاز و وی هنگامی که درساعت 21 شب گذشته پس از مراجعه به یک خواربارفروشی قصد سرقت گوشی صاحب مغازه را داشت دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: این زن سارق به مواد روان گردان شیشه اعتیاد دارد و با مراجعه به رستوران ها، مغازه ها و مطب پزشکان دریک فرصت مناسب به شیوه کش روزنی اقدام به سرقت می کرد.
وی گفت: تاکنون 18مالباخته شناسایی و تلاش برای سایر مالباختگان ادامه دارد.
2098/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس