مربی پیشین پرسپولیس :شیوه بازی تیم ملی در بازی دیشب کمی برای من عجیب بود


محسن عاشوری، مربی سابق پرسپولیس معتقد است اگر تیم ملی سبک بازی با یمن را در بازی با تیم های بزرگ از جمله کره جنوبی، ژاپن و... به نمایش بگذارد همه اهالی فوتبال در ایران سورپرایز خواهند شد. نوشته مربی پیشین پرسپولیس :شیوه بازی تیم ملی در بازی دیشب کمی برای من عجیب بود اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مربی پیشین پرسپولیس :شیوه بازی تیم ملی در بازی دیشب کمی برای من عجیب بود

محسن عاشوری : تصور نمی کردم تیم ملی با این شیوه بازی کند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۷
مربی پیشین پرسپولیس :شیوه بازی تیم ملی در بازی دیشب کمی برای من عجیب بود

محسن عاشوری، مربی سابق پرسپولیس معتقد است اگر تیم ملی سبک بازی با یمن را در بازی با تیم های بزرگ از جمله کره جنوبی، ژاپن و… به نمایش بگذارد همه اهالی فوتبال در ایران سورپرایز خواهند شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن عاشوری سرمربی تیم دسته دومی خوشه طلایی که به همراه تیمش در صدر جدول گروه الف مسابقات دسته دوم قرار دارد در این باره می گوید:

تیم ملی در سال های اخیر با سبک دفاع و حملات سریع در برابر حریفان بازی می کرده. حتی در جام ملت های قبلی و حتی در بازی با امارات هم ما این سبک از بازی را از تیم ملی دیدیم. این سبک از بازی با نتایج خوبی برای تیم ملی به خصوص در جام جهانی همراه بود اما واقعیت است که لذت بخش نبود. من به شخصه هم در گذشته اشاره کرده بودم از بازی تیم ملی لذت نمی برم. این خدای ناکرده به خاطر خصومت با کی روش نبود. تنها یک اظهار نظر فنی بود. اما تیم ملی در بازی دیشب با یمن به گونه ای دیگر بازی کرد. هر موقع می خواست به بازی سرعت می داد. هر موقع اراده می کرد نبض بازی را در اختیار می گرفت و سرعت بازی را کم می کرد. به واقع تیم ملی در بازی دیشب فوتبال مالکانه ای را به نمایش گذاشت و اگر بتواند این سبک از بازی را در مراحل حساس و در بازی با تیم های بزرگ تکرار کند همه سورپرایز خواهند شد که به نظر من هم کارلوس کی روش و هم تیم ملی این توانمندی را دارند.

محسن عاشوری ادامه داد:

اگر چه تیم ملی یمن نتوانست قدرت فوتبال ایران را به چالش بکشد اما شیوه بازی تیم ملی در بازی دیشب کمی برای من عجیب بود و تصور نمی کردم تیم ملی با این شیوه بازی کند. در گذشته بازی دفاعی تیم ملی برایم لذت بخش نبود اما دیشب و در بازی با یمن از فوتبال تیم ملی لذت بردم. مضاف بر اینکه بازی تیم ملی نظم داشت که این به خاطر شخصیت و پرستیژی است که کارلوس کی روش به تیم ملی داده است. من یقین دارم که تیم ملی با کارلوس کی روش برای قهرمانی در جام ملت ها تا آخرین توان مبارزه خواهد کرد. چون کارلوس کی روش در صفحه شخصی اش نوشته است دومی در جام ملت ها یعنی ناکامی. این پیام خطاب به شاگردانش بوده است.

محسن عاشوری سرمربی تیم خوشه طلایی در پایان گفت:

قهرمانی در جام ملت ها آسان نیست و اگر تیم ملی به این موفقیت دست یابد دست به کار بزرگی زده است. چرا که فاصله ها در فوتبال کم شده است. شما می بینید استرالیا به عنوان قهرمان دوره قبل به اردن می بازد و کره جنوبی به زحمت یک گل به فیلیپین می زند. تیم ملی راه سختی برای قهرمانی در جام ملت ها پیش رو دارد اما با حضور کارلوس کی روش و هم چنین تیم با کیفیتی که داریم من معتقد هستم تیم ملی شایسته قهرمانی در جام ملت ها است. به خصوص با فوتبالی که در برابر یمن بازی کرد و من امیدوارم تیم ملی در آینده هم با این سبک بازی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک