خدمت به شهدا توفیق بسیار بزرگی است


خدمت به شهدا توفیق بسیار بزرگی است

امام جمعه موقت تهران گفت: خادمان بهشت زهرا(س) با خدمت به شهدا که آینه جلال و جمال خدا هستند توفیق بسیار بزرگی به دست آوردند بنابراین قدر این فرصت را بدانند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، آیت‌الله «کاظم صدیقی» امروز یک‌شنبه (16دی) از سازمان بهشت‌زهرا(س) در تهران بازدید کرده و پس از زیارت قبور شهدای گرانقدر در این محل با حضور در جمع معاونان و مدیران این سازمان به ایراد سخنرانی پرداخته و گفت: بین انسان‌ها بد، خوب، خوب‌تر و خوب‌ترین وجود دارد، هر کس باید تلاش کند که در نماز و اعمال و رفتار خود بهترین باشد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انسان در هر جایگاهی اعم از مادر، پدر، همسر یا شغل خود باید بهترین‌ها باشد، خطاب به مدیران و معاونان سازمان بهشت زهرا(س)، عنوان کرد: خداوند برای شما فضایی به وجود آورده است که باید تلاش کنید با مصیبت‌زندگان اخلاق خوش و سعه صدر داشته باشید زیرا آنان داغدیده هستند و شاید به علت از کف دادن صبر و تحمل گاهی رعایت آداب را نکنند و در اثر پریشانی تعادل روحی نداشته باشند.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه شما با یک قشر طرف نیستید، اظهار کرد: از همه اقشار فقر و غنی، دوستدار نظام و ضد آن و غیره به بهشت زهرا(س) می‌آیند بنابراین شما تلاش کنید که برای نظام زینت باشید تا مصیبت‌زندگان مشاهده کنند که شما با آنان تعامل و برخورد نیک دارید، با چنین رفتار صمیمی و مملو از خدمتگزاری آنان مقداری احساس آرامش کرده و فضا را الهی خواهند دید.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه در ورودی بهشت زهرا(س) نوشته شده ورود به جهنم ممنوع، ابراز کرد: در این فضا شما بندگان خوب خدا را به عالم آخرت بدرقه می‌کنید، این امر برای دنیای شما افتخار و برای آخرت شما ذخیره است.

امام جمعه موقت تهران افزود: شما خادمان بهشت زهرا(س) هم به زندگان و به سفرکردگان خدمت می‌کنید، خداوند به شما توفیق داده که در کنار اولیاء الهی یعنی شهدا که آینه جلال و جمال خدا هستند به خدمت مشغول باشید و این توفیق بسیار بزرگی است.

وی ادامه داد: شهدا بندگان صالح خدا و در عرش الهی زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند همه رفت و آمدها به بهشت‌زهرا(س) تحت اشراف آنها است.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه به دست آوردن دل مصیبت‌زندگان هنر بزرگی است، گفت: در روایت آمده است که روز قیامت هیچ کس سایبانی ندارد مگر کسانی که غم را از دل دیگران کم کردند و سبب آرامش دل‌ها شدند، زمان تکرار نمی‌شود بنابراین فرصت خدمت را از دست ندهید.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بیان داشت: حضور در کنار ساکنان بقا را وسیله قرب خود به خداوند قرار دهید و با خدمت به شهدا که چشمه رحمت و کرم الهی و کانون آبرو هستند سعی کنید دیگران را هم به شهدا وصل کنید.

خدمت به شهدا توفیق بسیار بزرگی است

خدمت به شهدا توفیق بسیار بزرگی است

خدمت به شهدا توفیق بسیار بزرگی است

خدمت به شهدا توفیق بسیار بزرگی است

خدمت به شهدا توفیق بسیار بزرگی است

خدمت به شهدا توفیق بسیار بزرگی است

خدمت به شهدا توفیق بسیار بزرگی است

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان