گفتگویی متفاوت با بازیگر بانوی عمارت در حالا خورشید +عکس


گفتگویی متفاوت با بازیگر بانوی عمارت در حالا خورشید +عکس

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت مهمان امروز رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید شد و در این برنامه درباره نقشش در بانوی عمارت، بازیگران محبوب و آینده کاری اش صحبت کرد.

نمناک: برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور صبح امروز میزبان یکی از چهره‌های تازه کار دنیای هنر بود که در اولین تجربه بازیگری ایفاگر نقشی موفق در تلویزیون شد. مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان مهمان امروز رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید شد و گفتگویی متفاوت با رضا رشیدپور را در این برنامه رقم زد.

بازیگر بانوی عمارت که برای اولین بار در نقشی پررنگ در تلویزیون دیده شد روبروی رضا رشیدپور روی صندلی برنامه حالا خورشید نشست و ناگفته‌هایی از دنیای بازیگری و کارش گفت.

گفتگویی متفاوت با بازیگر بانوی عمارت در حالا خورشید +عکس

مریم مومن بازیگر بانوی عمارت بعد از سلام و احوال پرسی با مخاطبان حالا خورشید از خداحافظی تلخ عوامل و بازیگران با مردم گفت و از علاقه زیادی که به این سریال داشت صحبت کرد و رشیدپور از درستی سناریو و قصه را عامل محبوبیت این سریال دانست و خانم بازیگر از نویسندگی بی نظیر احسان جوانمرد صحبت کرد و درباره ساخت فصل دوم سریال گفت::کارگردان بانوی عمارت در یک مصاحبه از عدم ساخت فصل دوم سریال صحبت کرد و از نامشخص بودن ساخت دومین فصل این سریال گفت.

فخرالزمان بانوی عمارت درباره بیزاری اش از حاشیه‌ها صحبت کرد و درباره خودش و شروع کاری اش گفت::من تک فرزندم، متولد ۶ مرداد ۱۳۷۷ هستم و دوران کودکی ام را در مشکین شهر اردبیل سپری کردم و همه جا از اصالتم گفته ام و تا ۸ سالگی در اردبیل بودم. عشق من به بازیگری از ۵ سالگی شروع شد که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد، اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجرا‌ها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد، اما این عشق به بازیگری از همانجا جوانه زد تا اینکه ما به تهران آمدیم.

گفتگویی متفاوت با بازیگر بانوی عمارت در حالا خورشید +عکس

مریم مومن ادامه داد:خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم، اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس‌های بازیگری می‌رفتم و کاراته هم کار میکردم و زمانی که بیرون میرفتم برای ورزش در این کلاس‌ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

مریم مومن درباره عکسی که در صفحه اینستاگرامش دارد و درباره فوت غم انگیز او صحبت کرده است، گفت:آن عکس متعلق به پسرخاله عزیزم بود که همه به اشتباه فکر کردند برادر من است، پسرخاله من بر اثر مشکل کبدی سه ماه پیش فوت کرد.

بازیگر بانوی عمارت ادامه داد:من مهندسی پزشکی اصفهان قبول شدم، اما نرفتم و پنهانی با خاله ام برای دوره گذراندن و تست بازیگری میرفتم تا اینکه از طریق مریم خدارحمی که با هم کار کوتاه بازیگری داشتیم مطلع شدم که برای بانوی عمارت بازیگر میگیرند و من عکسم را هم فرستادم و در کمال ناباوری با من قرار گذاشتند، اما من نرفتم و بعدا پیگیری کردند و من ناخودآگاه قبول کردم و رفتم و همیشه قبل از بازی ذوق زده بودم و اینطور نبود که من کل فیلمنامه را داشته باشم و سکانس به سکانس با عوامل فیلم پیش رفتم.

فخرالزمان سریال بانوی عمارت درباره سکانس محبوبش گفت::به نظرم بهترین سکانس زمانی بود که فخری برای آزادی میرزا اسد تلاش میکرد و سخت‌ترین سکانس من سوارکاری بود.

بازیگر بانوی عمارت درباره بازیگران محبوبش گفت::خانم ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی و پانته آ. پناهی‌های عزیز از بازیگران محبوب من هستند و الان میخواهم کنکور بدهم و در رشته بازیگری ادامه تحصیل بدهم و در ادامه درباره بزرگ‌ترین حسرت زندگی اش گفت:بزرگ‌ترین حسرت زندگی من نداشتن یک خواهر یا برادر است و الان پدر و مادرم بعد از دیدن بازخورد‌ها راضی شدند و مادرم بعد از دیدن نام من در تیتراژ گریه کرد. مریم مومن در بخش پایانی گفتگو گفت::اگر خم به ابروی پدر و مادرم بیاید از این مسیر برمیگردم و اگر واقعا ببینم پدر و مادرم از ته دل راضی نیستن همین جا قول میدهم که از این راه برمیگردم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس