مهند علی: پیروزی برابر ویتنام را به مردم، ارتش و شهدای قهرمان عراق تقدیم می‌کنیم


مهند علی: پیروزی برابر ویتنام را به مردم، ارتش و شهدای قهرمان عراق تقدیم می‌کنیم

زننده نخستین گل تیم ملی فوتبال عراق در جام ملت‌های آسیا 2019 پیروزی نفس‌گیر برابر ویتنام را به مردم، ارتش و شهدای کشورش تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت شبکه تلویزیونی السومریه عراق، مهند علی میمی گفت: تیم ملی فوتبال عراق در جام ملت‌های آسیا 2019 به دنبال صعود به فینال با تلاش سخت است. بازی‌مان برابر ویتنام سخت و بسیار قدرتمندانه بود زیرا نخستین بازی عراق در جام ملت‌ها محسوب می‌شد.

مهند علی میمی که زننده گل نخست عراقی‌ها برابر ویتنام بود ادامه بود: به خاطر مردم عراق از این پیروزی خوشحال هستیم زیرا آنها را شایسته پیروزی و شادی می‌دانیم. ما این پیروزی را به مردم، ارتش و شهدای عراق که قهرمانان کشورمان هستند تقدیم می‌کنیم.

این بازیکن تیم ملی فوتبال عراق در خاتمه اظهار داشت: کار سختی در جام ملت‌های آسیا 2019 پیش‌رو داریم اما برای رسیدن به فینال مبارزه خواهیم کرد. برای بازیکن تیم ملی فوتبال عراق هیچ کاری نباید سخت باشد و بازی با ویتنام نشان‌دهنده ارزش‌های بازیکنان بود.

تیم ملی فوتبال عراق روز گذشته با نتیجه 3 بر 2 از سد ویتنام گذشت. در بازی نخست گروه D جام ملت‌های آسیا ایران با نتیجه 5 بر صفر یمن را شکست داده بود. در بازی‌های دور دوم ایران به مصاف ویتنام می‌رود و عراق رو در روی یمن قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک