دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پیگیر مشکلات مردم پاکستان شد


دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پیگیر مشکلات مردم  پاکستان شد

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان برای حل مشکلات مردم و شیعیان پاکستان با وزیر امور گلگیت بلتستان، وزیر امور مذهبی پاکستان و دیگر مقامات این کشور دیدار کرد. دولت برای جبران محرومیت های گذشته مردم میهن دوست گلگیت بلتستان جدی باشد دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در دیدار با علی امین گنداپور وزیر امور...

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پیگیر مشکلات مردم  پاکستان شد دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پیگیر مشکلات مردم  پاکستان شد
حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان برای حل مشکلات مردم و شیعیان پاکستان با وزیر امور گلگیت بلتستان، وزیر امور مذهبی پاکستان و دیگر مقامات این کشور دیدار کرد.
دولت برای جبران محرومیت های گذشته مردم میهن دوست گلگیت بلتستان جدی باشد
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در دیدار با علی امین گنداپور وزیر امور کشمیر و گلگیت بلتستان اظهار داشت: از دولت انتظار داریم برای جبران محرومیت های گذشته مردم میهن‌دوست گلگیت بلتستان جدی باشد، زیرا به علت عدم توجه به مردم گلگت بلتستان از سوی دولت های سابق، نا امیدی میان مردم این دیار افزایش یافته است، در صورتی که این منطقه مهم،‌خط دفاعی پاکستان است و آن زمان رسیده که این منطقه را نیز مانند منطقه فاتا رسما یک ایالت اعلام کند.
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پیگیر مشکلات مردم  پاکستان شد
وی در ادامه گفت: سیاست های انتقام‌جویانه از سوی دولت مسلم لیگ نواز در این منطقه باید پایان داده شود، زیرا به بهانه قانون ممنوعیت خروج از منطقه ده‌ها شخصیت میهن دوست را مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند و حکومت مرکزی باید این‌گونه اقدامات غیرقانونی را با جدیت پیگیری کند.
حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری همچنین با حضور در خانه نورالحق قادری وزیر مذهبی امور پاکستان در اسلام آباد با او دیدار کرد.

از سوی دیگر سناتور سابق و شخصیت برجسته شیعه در کراچی هم پس از آزادی از زندان با دبیرکل مجلس وحدت مسلمین دیدار کردند.
سید فیصل رضا عابدی سناتور سابق پاکستان در دیدار با حجت الاسلام والسملمین ناصر عباس جعفری در خصوص مسایل سیاسی کشور با وی گفتگو کرده و از تلاش های وی برای رهایی خود تشکر و قدردانی کرد.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پیگیر مشکلات مردم  پاکستان شد
تاکید عمران خان نخست وزیر پاکستان بر حل مشکلات زائران پاکستانی
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پس از این دیدارها با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرده و اظهار داشت: دولت تا کنون رفتار خوبی با زوار پاکستانی داشته و ما بابت ساخت استراحتگاه های مجهز در مرز تفتان از دولت قدردانی می کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در این دیدار خواستار حل مشکلات زائران بود و نخست وزیر این کشو هم بر ضرورت تلاش برای حل مشکلات زائران پاکستانی تاکید کرد.

عمران خان در این دیدار ضمن قدردانی از رفتار خوب مجلس وحدت مسلمین در تمامی چالش های سیاسی پاکستان اظهار داشت: مجلس وحدت مسلمین همیشه صدای مظلومین و درد کشیدگان جامعه بوده است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!