ارسال پیامک تبلیغاتی و 0 تا 100 کمپین بازاریابی پیامکی


امروز می‌خواهیم در مورد یکی از راه‌های ارزان و کم هزینه برای تبلیغات و بازاریابی صحبت کنیم که اکثر کسب‌وکارها، فروشگاه‌ها و شرکت‌ها به‌صورت حرفه‌ای از آن برای افزایش سریع فروش استفاده می‌کنند.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از طریق سامانه پیامک یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های بازاریابی پیامکی در ایران است که این روش به دلیل هزینه بسیار کمی که برای هر مشتری صرف می‌کنید، هزینه تمام شده برای جذب مشتری بسیار پایین است. به همین دلیل استفاده از بازاریابی پیامکی در ایران که از طریق پنل اس ام اس مخابرات انجام می‌شود مورد توجه و استقبال بسیاری از فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها قرار گرفته است.

 ارسال پیامک تبلیغاتی و 0 تا 100 کمپین بازاریابی پیامکی

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه پیامک

بهترین سامانه پیامک در ایران قابلیت‌های متنوعی برای ارسال پیامک انبوه دارند، ارسال پیامک انبوه منطقه ای بر اساس کد پستی، ارسال sms از طریق نقشه گوگل (پیامپ)، ارسال اس ام اس بر اساس سن و جنسیت، ارسال پیام کوتاه از طریق دکل مخابراتی bts، ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق فایل اکسل، ارسال اس ام اس تبلیغاتی به محله خاص، راه اندازی خبرنامه پیامکی و... که شما می‌توانید از این روش‌ها برای بازاریابی پیامکی و جذب مشتری و افزایش وفاداری مشتری استفاده نمایید.

اگر شما بهترین پنل اس ام اس ایران را نگاه کنید، اکثر پنل پیامک‌های معتبر قابلیت ارسال پیامک انبوه به تفکیک استان و شهر را دارند که شما می‌توانید استان و شهر مورد نظر و حتی پیش شماره شهر مورد نظرتان را انتخاب نمایید و به پیش شماره‌های خاص در یک شهر اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمایید و افراد خاصی که احساس می‌کنید مشتریان شما خواهند بود هدف بگیرید و پیامک تبلیغاتی خود را به افراد خاصی ارسال نمایید.

ارسال پیامک هدفمند که بر اساس سن و جنسیت، کد پستی و منطقه انجام می‌شود مطمئنن بازخورد بهتری در پی خواهد داشت زیرا شما به افرادی پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال می‌کنید که به کسب‌وکار شما نیاز دارند و در محدوده کسب و کار شما هستند و احتمالا شما را می‌شناسند.

ارسال پیامک با نام برند و شرکت

یکی از روش‌های جدیدی که می‌توانید پیامک تبلیغاتی متفاوتی را ارسال نمایید تا توجه بیشتری از سمت مخاطب دریافت کند، ارسال پیامک با نام تجاری است، ارسال پیامک با نام تجاری یا ارسال پیامک با نام شرکت(برند)، مانند زمانی که شما شماره مخاطب را در گوشی موبایل خود ذخیره کرده‌اید و پیامک با نام شخص به شما نمایش داده‌ می‌شود، حتما پیامک‌های تبریک عید دکتر روحانی را دیده‌اید که با نام ایشان برای تمام شماره موبایل های کشور اس ام اس تبریک عید و سال نو ارسال می‌شود و یا پیامک‌های واریز و برداشت بانک ملت که به جای شماره فرستنده پیامک نام برند درج می‌شود، شما نیز می‌توانید با ارسال اس ام اس با نام تجاری، توجه مخاطب را جلب نمایید، علاوه بر جلب توجه برای مخاطب، از انجایی که فرستنده پیامک برای مخاطب مشخص است، احساس بهتری در مخاطب بوجود می‌آورید.

برای ارسال پیامک با نام تجاری شما می بایست شرکت حقوقی داشته باشید، زیرا قابلیت ارسال پیامک با نام برند فقط برای شرکت‌های حقوقی از سمت اپراتور فعال می‌شود و زمان حدودی برای فعال‌سازی ارسال پیامک با نام شرکت بین 20 تا 30 روز کاری می‌باشد، برای اینکه در مورد ارسال پیامک با نام برند اطلاعات بیشتری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ارسال پیامک با نام تجاری را در سایت فراز اس‌ام‌اس مطالعه نمایید.

انتخاب و خرید پنل اس ام اس

اگر برای تبلیغات کسب و کار خود نیاز به پنل اس ام اس دارید یا مسئول بازاریابی و مارکتینگ در شرکت هستید و به دنبال خرید سامانه پیامک معتبر می‌گردید ما پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید پنل اس ام اس در زومیت را مطالعه نمایید، زومیت یک مقاله کاربردی با عنوان " راهنمای خرید پنل اس ام اس " نوشته است که در این مقاله ملاک‌های ارزشمند برای انتخاب سامانه پیامک معرفی شده‌اند. اگر قصد خرید پنل اس ام اس را دارید ما به شما سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس را معرفی می‌کنیم، فراز اس‌ ام اس با وجود قابلیت‌هایی همچون ارسال پیامک انبوه از طریق نقشه، ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس کدپستی، ارسال اس ام اس بر اساس سن و جنسیت، ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی و... و همچنین خطوط خدماتی که برای ارسال کد فعال سازی با سرعت بالا استفاده می‌شود یکی از سامانه پیامک‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات پنل پیامک می‌باشد.

برای خرید سامانه پیامک از فراز اس ام اس وارد سایت www.farazsms.com شوید و رجا نیوز را به عنوان معرف خود عنوان نمایید و با وارد کردن کد تخفیف rajanews برای خرید پنل اس ام اس 20% تخفیف دریافت نمایید.

همچنین اگر در زمینه امکانات پنل اس ام اس سوالی در ذهن شما باقی مانده است، پیشنهاد می‌کنیم با فراز اس ام اس تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان فروش سامانه پیامک بپرسید تا از انتخابتان برای خرید سامانه پیامک پشیمان نشوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد