خداحافظی نمی‌کنم، از سنگین وزن های دنیا انتقام می‌گیرم/ فردا به آرزوی کودکی‌ام می‌رسم


خداحافظی نمی‌کنم، از سنگین وزن های دنیا انتقام می‌گیرم/ فردا به آرزوی کودکی‌ام می‌رسم
دارنده مدال طلای مسابقات جودوی قهرمانی آسیا گفت: تصمیمی برای خداحافظی ندارم، هنوز با سنگین‌وزن‌های دنیا کار دارم و باید از آنها انتقام بگیرم.

جواد محجوب در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم گرفته‌اید تعدادی از مدال‌های خود را به موزه آستان مطهر امام رضا(ع) تقدیم کنید؟ گفت: بله تصمیم گرفته‌ام مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا، طلای مسابقات کاپ آزاد اروپا و مدال نقره گرندتری ترکیه را به موزه آستان مطهر امام رضا(ع) تقدیم کنم. من در دوران کودکی وقتی برای زیارت به حرم مطهر امام رضا(ع) می‌رفتم و وقتی در موزه مدال‌های پهلوان احمد وفادار و غلامرضا تختی را می‌دیدم، دوست داشتم من هم مثل تختی شوم و مدال هایم را به حرم امام رضا تقدیم کنم. همیشه پیش خودم اینطور فکر می‌کردم که آیا می‌شود یک روز من هم بتوانم مدال کسب کنم و مدالم را به موزه حرم امام رضا(ع) تقدیم کنم؟ حالا خوشحالم از اینکه به آرزویم رسیده‌ام.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: هشت ماه پیش چنین تصمیمی را گرفتم و دوست داشتم مدال طلای مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی اندونزی را به موزه حرم اهداء کنم، اما متأسفانه به خاطر مصدومیت‌هایی که برایم پیش آمده بود، این فرصت را از دست دادم، من همان هشت ماه پیش درخواستم را به مسئولان موزه آستان ارائه کرده بودم و حالا قرار است فردا پنج‌شنبه مدال‌هایم را به موزه حرم تقدیم کنم، البته شنیده‌ام قرار است خانواده بیت‌الله عباسپور مدال‌های او را نیز به موزه حرم اهدا کنند. ان‌شاءالله که خدا کمک کند قهرمان المپیک بشوم و مدال المپیکم را به موزه حرم تقدیم کنم.

محجوب در پاسخ به این سوال که صحبت‌هایی شنیده میشد مبنی براینکه احتمال دارد به دلیل مصدومیت از دنیای قهرمانی خداحافظی کنید، آیا چنین تصمیمی دارید، اظهار داشت: نه تصمیمی برای خداحافظی ندارم، هنوز با سنگین‌وزن‌های دنیا کار دارم و باید از آنها انتقام بگیرم و حالا حالاها من در جودوی دنیا کارهای زیادی برای انجام دادن دارم.

وی در مورد اینکه شرایط پای شما پس از جراحی در چه وضعیتی است، گفت: خدا را شکر شرایطم خیلی خوب شده است، دکتر کیهانی پنجه طلا است (با خنده)، انصافاً دکتر خباز و حوصله نیز واقعا در مشهد کارهای فیزیوتراپی را انجام می‌دهند، در روند بهبودی پای من این نفرات واقعا تأثیر زیادی گذاشتند، آنها بیشتر از من پیگیر پایان مصدومیتم هستند. دکتر کیهانی با یک ظرافت خاصی پایم را جراحی کرده که شرایط بهبودی‌ام خیلی سریع پیش می‌رود، ان‌شاءالله اگر خدا بخواهد تا نوروز سال ۹۸ به اردوها باز می‌گردم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در مسابقات آسیایی ابوظبی حضور خواهی داشت یا خیر،‌گفت: ۲۸ فروردین ماه مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود، تمام تلاش‌مان را می‌کنم تا در این رویداد حضور داشته باشم.

محجوب در پاسخ به این سؤال که گویا تجربیات خود را نیز در مشهد در اختیار جوان‌ها قرار می‌دهید، آیا کلاس آموزشی برای جودوکاران مشهد در نظر گرفته‌ای، گفت: چند وقتی است که در مجموعه ورزشی آستان مطهر امام رضا(ع) یک کلاس جودو را قبول کرده‌ام، در این مدتی که وقت خالی دراختیار دارم تلاش می‌کنم تجربیاتم را دراختیار همشهری‌هایم قرار بدهم، امیدوارم که مفید باشم، به هر حال برای من خیلی هزینه شده و باید تجربیاتم را دراختیار جوان‌ترها قرار دهم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج