راه حل کی روش برای جهانبخش چیست؟


راه حل کی روش برای جهانبخش چیست؟

مصدومیت علیرضا جهانبخش برطرف شده است و او می تواند با صلاحدید کادر فنی مقابل ویتنام به میدان برود.

راه حل کی روش برای جهانبخش چیست؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش، هافبک تکنیکی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارد، به دلیل مصدومیت مقابل اورتون در رقابت‌های لیگ برتر جزیره، بسیاری از مسابقات برایتون را از دست داد و همچنین به بازی مقابل یمن در گام نخست جام ملت های آسیا نرسید، البته این بازی با پیروزی ۵ بر صفر شاگردان کی روش به پایان رسید.

علیرضا جهانبخش از امروز (چهارشنبه) کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت و در حاشیه تمرین هم در خصوص وضعیتش گفت: مدت طولانی مصدوم بودم و متاسفانه بدشانسی آوردم، شرایط خوبی دارم و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشتم و امیدوارم که زودتر به تیم ملی بازگردم. از امروز به طور کامل با تیم تمرین می‌کنم و هر وقت کادرفنی صلاح بداند تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی به کار خواهم گرفت.

کی روش برنامه ویژه‌ای برای جهانبخش دارد و با توجه به پیروزی ۵ بر صفر مقابل یمن، به احتمال زیاد این بازیکن مقابل ویتنام هم نیمکت نشین خواهد شد تا مصدومیتش تشدید نشود و آماده بازی مقابل عراق شود. سرمربی پرتغالی تیم ملی بابت مصدومیت جهانبخش نگران است و نمی‌خواهد مصدومیت او تشدید شود و احتمالا هافبک ایرانی برایتون در بازی‌های مرحله گروهی غایب باشد و یا به عنوان بازیکن تعویضی در زمین حاضر شود تا برای دیدار‌های مرحله حذفی آماده شود.

کریم انصاری فرد یا مهدی ترابی جایگزینان جهانبخش هستند که می‌توانند در پست پیستون راست بازی کنند.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران و ویتنام، شنبه هفته آینده و از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار خواهد شد و آخرین بازی نیز تقابل ایران و عراق است که بازی انتقامی برای کی روش محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تمرین تیم ملی فوتبال در مجموعه کریکت ابوظبی

حواشی پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - یمن

ملی پوشان فوتبال ایران، کی‌روش و دستیارانش را سورپرایز کردند

انتهای پیام/

جهانبخش مقابل تیم ملی ویتنام بازی می کند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا