خبر ازدواج رها اعتمادی با فائقه آتشین!


ازدواج رها اعتمادی مجری من و تو با فائقه آتشین! خبر ازدواج رها اعتمادی با فائقه آتشین خواننده قدیمی ایرانی به گوش می رسید! قبلا هم شایعه شده بود که گوگوش با هومن خلعتبری ازدواج کرده است که این خبر تکذیب شد. حالا شایعه شده است که گوگوش و رها اعتمادی مجری شبکه من و … نوشته خبر ازدواج رها اعتمادی با فائقه آتشین! اولین بار در مجله تاپ‌ناز‌ پدیدار شد.

خبر ازدواج رها اعتمادی با فائقه آتشین!

ازدواج رها اعتمادی مجری من و تو با فائقه آتشین!

خبر ازدواج رها اعتمادی با فائقه آتشین خواننده قدیمی ایرانی به گوش می رسید! قبلا هم شایعه شده بود که گوگوش با هومن خلعتبری ازدواج کرده است که این خبر تکذیب شد. حالا شایعه شده است که گوگوش و رها اعتمادی مجری شبکه من و تو با هم وقت می گذرانند و قصد دارد با هم ازدواج کنند!

البته گویا این بار این خبر در تلگرام تایید شده است و گفته می شود که این دو با هم ازدواج کرده اند!

این دو در حال آماده کردن خود برای مراسم عروسی هستند. جالب است بدانید اختلاف سنی این دو 34 سال است. (هنگام که رها متولد شد خانم گوگوش 34 سال سن داشت!)

خبر ازدواج رها اعتمادی با فائقه آتشین!

بیوگرافی فائقه آتشین

فائقه آتشین با نام هنری گوگوش متولد 15 اردیبهشت سال 1329 در شهر تهران است او خواننده و هنرپیشه مشهور ایرانی است که در حال حاضر در خارج از کشور ایران به سر می برد. در سال های دهه هفتاد میلادی به او شاه ماهی موسیقی ایران می گفتند.

بیوگرافی رها اعتمادی

رها اعتمادی متولد 12 آبان سال 1363 در تهران است. او بعد از 6 ماه زندگی در ایران با خانواده به کشور سوئد مهاجرت کردند و تا 19 سالگیی در سوئد بود. برای تحصلات دانشگاهی به آمریکا رفت و 4 سال در آنجا اقامت کرد و سپس به لندن مهاجرت کرد.

ازدواج گوگوش با رها اعتمادی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها