ذوق زدگی ستاره پرسپولیس از عملکرد خرید های جدید !


هافبک پرسپولیس همراه تیمش در اردوی قطر حاضر شده است. نوشته ذوق زدگی ستاره پرسپولیس از عملکرد خرید های جدید ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ذوق زدگی ستاره پرسپولیس از عملکرد خرید های جدید !

سیامک نعمتی : تیم ما بازیکنان بسیار باکیفیتی را جذب کرده است
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۲
ذوق زدگی ستاره پرسپولیس از عملکرد خرید های جدید !

هافبک پرسپولیس همراه تیمش در اردوی قطر حاضر شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیامک نعمتی هافبک تیم پرسپولیس همراه این تیم برای برپایی اردوی ۱۲ روزه به کشور قطر سفر کرد. با نعمتی که معتقد است این روزها در شرایط بسیار خوبی قرار دارد درخصوص اردوی قطر، عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا همکلام شدیم.

شرایط پرسپولیس در دور جدید تمرینات به چه صورت است؟

خدا را شکر شرایط خوب است. چند روز است که تمرینات‌مان را در تهران انجام دادیم و روز گذشته هم برای برپایی اردوی ۱۲ روزه عازم قطر شدیم. بچه‌ها با انگیزه بالایی در تمرینات شرکت می‌کنند و می‌خواهند خودشان را در نیم‌فصل دوم همچون نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ آماده و سرحال نشان دهند.

پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که در نقل و انتقالات توانسته یارهای خوبی را به خدمت بگیرد. با این موضوع موافقید؟

تیم ما بازیکنان بسیار باکیفیتی را کسب کرده. این بازیکنانی که همگی سابقه خوبی در لیگ برتر دارند قطعا حضور آنها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک خواهد کرد. من که آنها را در این چند روز دیدیم فوق‌العاده با انگیزه و انرژی تمرین می‌کنند.

فکر می‌کنید اردوی ۱۲ روزه قطر چقدر در نیم‌فصل دوم تاثیرگذار است؟

قطعاً تاثیر خودش را روی تیم خواهد گذاشت زیرا که بازیکنان به یک هماهنگی و انسجام خوبی دست می‌یابند. آن‌طور هم که من شنیده‌ام کمپ اسپایر بسیار مجهز و باکیفیت است و تیم‌های بسیاری برای آماده‌سازی این کمپ را انتخاب کرده‌اند.

نیم‌فصل اول با فراز و نشیب‌هایش برای تو چگونه گذشت؟

خب من خیلی انگیزه داشتم که بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم. تمام تلاشم هم همین بود. حالا نمی‌دانم چقدر در این امر موفق بوده‌ام. این را باید کادر فنی و هواداران پاسخ بدهند. آن چیزی که بسیار حائز اهمیت است این است که در ادامه بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم زیرا ما یک نیم‌فصل بسیار سخت را در پیش داریم و بازیکنان همگی باید در بهترین شرایط بدنی و جسمانی قرار داشته باشند.

تیم ملی هم در اولین گام توانست به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.

تیم ملی بازی خوبی را انجام داد. بازیکنان در کیفیت بسیار بالایی هستند و من فکر می‌کنم بهترین تیم ملی ‌چند سال اخیر را در اختیار داریم. تیم ملی اگر کمی همت کند، می‌تواند قهرمان آسیا شود. حتی در این راه به حمایت مسوولان هم نیاز دارد. امیدوارم که این اتفاق بیفتد و مردم و هواداران تیم ملی خوشحال شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022