پنجره‌هایی که برای سرقت دلار باز شد


پول‌نیوز - سرپرست پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان منزل که به شیوه پنجره و بالکن‌روی و تخریب در بالکن منازل اقدام به 80 فقره سرقت در مناطق مختلف کرج کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل در مناطقی ازشهرستان کرج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرارگرفت.

وی با اشاره به شیوه سرقت‌ها که بیشتر از راه بالکن و پنجره‌هایی که در ارتفاع بالا قرار داشت، انجام می‌شد گفت: احتمال این که سرقت‌ها از سوی اعضای یک باند حرفه‌ای انجام شده باشد بسیار زیاد بود.

سرهنگ نادربیگی افزود: پس از چندین ماه کار اطلاعاتی، سردسته اصلی باند پس از شناسایی مخفیگاهش در سرآسیاب ملارد، کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی به این شهرستان اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه، ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما در نهایت، در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر 80 فقره سرقت منزل به شیوه پنجره و بالکن‌روی با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی افزود: مأموران با راهنمایی متهم دستگیر شده و اقدامات اطلاعاتی، دو نفر همدست وی را در حال تردد با یک دستگاه خودرو پژو 405 دستگیر کردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: تاکنون 42 مال باخته شناسایی و مقادیر زیادی طلا، گوشی تلفن همراه، وسایل قیمتی منزل و ارز خارجی از این سارقان کشف شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟