آدرس سایت و نحوه شرکت در مسابقه ستاره ساز شبکه 3


آدرس سایت و نحوه شرکت در مسابقه ستاره ساز شبکه 3 شبکه سوم سیما به همراه شرکت برج دیده‌بان آفتاب مسابقه تلویزیونی ستاره ساز را به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و با اجرای محمدحسین میثاقی و امیر علی دانایی برگزار می‌کنند. ستاره‌ساز رقابتی ست از جنس فوتبال. جایی برای دیده شدن. مسابقه‌ای برای شناسایی، رشد و […] نوشته آدرس سایت و نحوه شرکت در مسابقه ستاره...

آدرس سایت و نحوه شرکت در مسابقه ستاره ساز شبکه ۳

شبکه سوم سیما به همراه شرکت برج دیده‌بان آفتاب مسابقه تلویزیونی ستاره ساز را به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و با اجرای محمدحسین میثاقی و امیر علی دانایی برگزار می‌کنند. ستاره‌ساز رقابتی ست از جنس فوتبال. جایی برای دیده شدن. مسابقه‌ای برای شناسایی، رشد و ساختن استعدادهای جوان فوتبال. این مسابقه در قالب رقابتی جذاب و سالم، ستاره‌های آینده‌ی دنیای فوتبال در ایران را شناسایی می‌کنه و با کمک فیروز کریمی، خداداد عزیزی و مجتبی جباری برای بهترین‌ها سکویی برای پریدن به آغوش آینده می‌سازه، آینده‌ای که قراره در بهترین زمین‌های فوتبال جهان رقم بخوره.

آدرس سایت و نحوه شرکت در مسابقه ستاره ساز شبکه 3

در توضیحات این برنامه آمده است :

همه جای این کشور پر از استعداد فوتباله. فرقی نمیکنه ، چه شهرهای بزرگ و کوچیک ، چه روستاها.
اگر فکر میکنی که علاقه و استعداد لازم برای یه فوتبالیست بزرگ شدن داری، الان وقتشه یه خودی نشون بدی.
ما اینجا هستیم تا استعدادها رو پیدا کنیم و کمک کنیم تا راهی تیم های بزرگ بشی …

درباره مسابقه ستاره ساز :

رقابتی از جنس فوتبال. جایی برای دیده شدن. مسابقه‌ای برای شناسایی، رشد و ساختن استعدادهای جوان فوتبال. این مسابقه در قالب رقابتی جذاب و سالم، ستاره‌های آینده‌ی دنیای فوتبال در ایران را شناسایی می‌کنه و با کمک فیروز کریمی، خداداد عزیزی و مجتبی جباری برای بهترین‌ها سکویی برای پریدن به آغوش آینده می‌سازه، آینده‌ای که قراره در بهترین زمین‌های فوتبال جهان رقم بخوره.

جوایز مسابقه ستاره ساز :

از بین استعدادهای پرشماری که در برنامه شرکت می‌کنند، ۳ نفری که تا آخرین مرحله‌ی مسابقه رای بالایی داشته باشند و همه چشم‌ها رو به سمت خودشون خیره کنند، جایزه‌ای باورنکردنی می‌گیرند. ۳ نفر برتر بورسیه‌ی برنامه خواهند بود و برای ادامه‌ی رشد در دنیای فوتبال، به آکادمی‌های باشگاه‌های معتبر اروپایی فرستاده خواهند شد.

نحوه شرکت در مسابقه ستاره ساز :

استعداد قابل توجهی در فوتبال داری؟ پا به توپ میشی، همه رو جا میذاری و جادو می‌کنی؟ یا برعکس مثل یه صخره می‌تونی از تیم دفاع کنی؟ شاید هم هیچکدوم! مثل یه عقاب مراقب آشیانه‌ی تیمات هستی و هیچ توپی نمی‌تونه از خط دروازه‌ات رد بشه! اگه به خودت مطمئنی، یه فیلم از توانایی‌هات بگیر و روی سایت برنامه آپلود کن و بعد توی مسابقه خودی نشون بده!

جهت ثبت نام به سایت setaresaz.ir مراجعه کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تلویزیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی