کپسول لاوویگ و تقویت نیروی جنسی مردان


کپسول لاوویگ و تقویت نیروی جنسی مردان

کپسول لاوویگ (Lovig) از داروهای گیاهی است که انزال را بهبود بخشیده و قدرت جنسی و جسمی آقایان را افزایش می‌دهد. این محصول در صورتی که به اندازه و صحیح مصرف شود، عارضه جانبی خاصی ندارد.

کپسول لاوویگ و تقویت نیروی جنسی مردان
ستاره |
سرویس سلامت - از زمان‌های قدیم مردان به دنبال یافتن راهی جهت افزایش میل جنسی خود و داشتن کیفیت در روابط جنسی خود بوده‌اند. داشتن تغذیه مناسبی که حاوی انواع ویتامین‌ها باشد، می‌تواند به افزایش حجم انزال و در نتیجه داشتن یک رابطه لذت‌بخش و با کیفیت کمک کند. یکی از عواملی که باعث اختلال در رابطه جنسی می‌شود، سرد مزاجی است. تکنیک‌های مختلفی برای رفع سرد مزاجی وجود دارد. برای این کار ابتدا باید سبک زندگی خود را تغییر داده و خوراکی‌های ناسالم را از سبد غذایی خود، حذف کنید. سیگار کشیدن و مصرف الکل از عوامل موثر بر سرد مزاجی است. در گذشته کسی به فکر درمان بی‌میلی جنسی نبود اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی داروهای مختلفی برای رفع این مشکل تولید و روانه بازار شده است. در ادامه به معرفی یکی از این داروها با عنوان کپسول لاوویگ می‌پردازیم.

کپسول لاوویگ چیست؟

کپسول لاوویگ از داروهای گیاهی است که انزال را بهبود بخشیده و قدرت جنسی و جسمی آقایان را افزایش می‌دهد. این محصول از ترکیب گیاهان مختلفی تولید شده و شامل ویژگی‌های زیر است:

بهبود ارگاسم و انزال زودرس بهبود شرایط فیزیکی بدن تقویت حافظه تقویت‌کننده نیروی جنسی مردان تنظیم عملکرد غدد جنسی و بیضه‌ها کاهش‌دهنده اضطراب بهبود جریان خون در رگ‌ها هماهنگ و منظم‌کردن سیستم عصبی

ترکیبات کپسول لاوویگ شامل عصاره جینکو بیلوبا، جینسینگ کره‎ای، کاتوآبا، مویراپاووما، سرخه ولیک، نخل اره‌ای، کاسکوتا و اپیمدیوم می‌شود.

کپسول لاوویگ و تقویت نیروی جنسی مردان
نام‌های دیگر، موارد مصرف، عوارض و تداخل دارویی

نام های دیگر -
موارد مصرف
تقویت نیروی جنسی آقایان
عوارض در صورت مصرف صحیح و به اندازه عارضه جانبی خاصی ندارد
تداخل دارویی
داروهای ضد پلاکت و ضد انعقاد خون، داروهای قلبی مثل دیگوگسین

مقدار و نحوه مصرف کپسول لاوویگ

بهتر است میزان مصرف این دارو برای رفع مشکل فعلی شما، توسط پزشک تعیین شود. به طور معمول ۲ کپسول در روز ترجیحاً همراه با غذا پس از صرف ناهار و شام (هر وعده یک عدد)، مصرف می‌شود. توجه داشته باشید که مصرف بیش از دوز پیشنهادی نه تنها به بهبود بیماری کمکی نمی‌کند، بلکه ممکن است مشکلات گوارشی، هورمونی و یا افزایش فشار خون را نیز، به همراه داشته باشد.

کپسول لاوویگ و تقویت نیروی جنسی مردان


نکاتی که در ارتباط با مصرف کپسول لاوویگ باید بدانید

از مصرف خودسرانه داروهای تقویت اسپرم خودداری کنید. مصرف بی‌رویه این داروها باعث می‌شود که غدد تشکیل‌ دهنده اسپرم، دچار اختلال شوند. از خرید این دارو در مکان‌های نامعتبر، جدا خودداری کنید. این دارو به دلیل محتویات گیاهی که دارد، تداخل خاصی با سایر داروها نخواهد داشت؛ اما برای اطمینان بیشتر اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید، موارد را به اطلاع پزشک برسانید. علاو بر رفع ناباروری، برخی افراد از این دارو برای تجربه ارگاسم قوی‌تر استفاده می‌کنند. برای نتیجه‌گیری بهتر طی مصرف این دارو از کشیدن سیگار و مصرف الکل، پرهیز کنید. طی مصرف این کپسول، غذاهای کم چرب و با پروتئین بالا مصرف کنید. ورزش را از برنامه روزانه خود، حذف نکنید. مصرف این داروی گیاهی عارضه جابی خاصی به دنبال ندارد. مگر برای کسانی که نسبت به گیاهان بکار رفته در دارو، حساسیت داشته باشند. توصیه می‌شود دارو را به مدت حداقل یک ماه استفاده نمایید تا خاصیت درمانی آن بطور کامل، مشخص گردد. از استفاده بیش از حد دارو در یک نوبت، اجتناب نمایید. در صورت داشتن ناراحتی‌های قلبی، قبل از مصرف دارو با پزشک مشورت نمایید. در صورت داشتن بیماری یا سابقه مصرف دارو، پزشک را مطلع نمایید. این کپسول در افراد زیر ۱۸ سال، نباید استفاده شود.


تقویت نیروی جنسی با مصرف خوراکی‌های طبیعی

رابطه جنسی موضوعی است که باید از کیفیت خوبی در زندگی زناشویی برخوردار بوده و رضایت‌بخش باشد. کیفیت این رابطه بعد از ازدواج به میزان میل جنسی طرفین، وابستگی زیادی دارد. در صورتیکه میل جنسی در زن یا مرد کاهش یابد، دیگر نمی‌توان انتظار یک رابطه جنسی با کیفیت را داشت. خوشبختانه طبیعت پر از مواد غذایی طبیعی است که می‌توانند به شما انرژی مضاعف دهد و نیروی جنسی‌تان را تقویت کنند تا به اوج لذت جنسی نزدیک شوید. این مواد غذایی عبارتند از: خرما، عرق خرما، بذر کتان، هل، زیتون، انجیر و انگور. در لینک‌های زیر به تفصیل درباره مواد طبیعی تقویت‌کننده نیروی جنسی پرداخته‌ایم.

بیشتر بدانید:

افزایش میل جنسی با تقویت کننده های جنسی طبیعی این خوراکی ها باعث افزایش میل جنسی می شوند

امیدواریم از این مطلب استفاده کافی را برده باشید. خواهشمندیم درصورتیکه تجربه مصرف این داروی تقویت‌کننده نیروی جنسی را داشته و دیدگاهی در این باره دارید با دیگر خوانندگان ستاره در قسمت "ارسال نظر" به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند