عنوان Red Dead Online به مود پرطرفدار Battle Royale مجهز شد


عنوان Red Dead Online به مود پرطرفدار Battle Royale مجهز شد

نسخه آنلاین عنوان Red Dead Redemption 2 با یک حالت Battle Royale اختصاصی با نام Gun Rush ارائه می‌شود.

عنوان Red Dead Online به مود پرطرفدار Battle Royale مجهز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Red Dead Redemption 2 ساخت شرکت بازی‌سازی راک‌استار یکی از بهترین بازی‌های جهان باز یا Open World تاریخ به شمار می‎رود. شرکت راک‌استار که با ساخت سری بازی‌های جهان‌باز GTA به شهرت زیادی دست‌ یافت، با ارائه عنوان Red Dead Redemption 2 نشان داد که در دیگر سبک‌ها نیز توانایی مانور دارد.

حال در نسخه آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 یک مود جدید ۳۲ نفره Battel Royale با نام Gun Rush اضافه شده است. این مود کاملا جدید بر‌ روی مقاومت و زنده ماندن اعضای تیم تمرکز دارد تا زمانی که آخرین افراد زنده مانده در بازی باشید. بر اساس توضیحات شرکت راک‌استار، در ژانر Gun Rush می‎‌بایستی اسلحه و مهمات جمع‌آوری کرده و سپس به محل نبرد نزدیک شد. این مود نبرد جدید هم به صورت تک‌نفره و هم به صورت تیمی قابل بازی است.

با توجه به محبوبیت مود قبلی Nowadays که اواخر سال گذشته میلادی ارائه شد، محبوبیت این مود نیز آنچنان دور از انتظار نیست. در حالی که این مرحله جدید به تازگی معرفی شده، شرکت راک‌استار گفته است که موارد بهبود و افزونه‌های اضافی نیز برای آن ارائه خواهد شد. مواردی که در آینده قرار است در جهت بهبود به بازی اضافه شوند عبارتند از:

چالش‌های روزانه: به‌صورت روزانه، ماموریت‌ها و چالش‌های جدیدی با موضوع حمله و یا فرار ارائه خواهند شد.

تغییر قوانین و قوائد بازی: قرار است تغییراتی در قوائد نسخه آنلاین بازی Read Dead اعلام شود تا بازی سخت‌تر و غیر‌قابل تقلب شود. همچنین به‌زودی برای کاربران ماموریت‌های ارتکاب جرم با امتیاز بالا ارائه می‌شود تا انگیزه بیشتری برای انجام آن در زمان معین پیدا کنند.

تغییراتی سیستم ارتباطی: به زودی سیستمی آسان برای ارتباط بین هم‌تیمی‌ها ارائه می‌‎شود تا به صورت هماهنگ‌تر بتوانند با مهاجمان روبه‌رو شوند. به نوعی همان ویژگی‌های Read Dead Redemption 2 اصلی در نسخه آنلاین آن نیز اعمال می‌شود تا کابران سطح کیفی بالایی را تجربه کنند.

کاهش محدوده نمایش گیمر‌ها: به زودی قرار است محل قرار‌گیری گیمر‌ها روی نقش به محدوده بسته‌تری کاهش یابد تا از طرفی امکان مورد هدف قرار گرفتن از راه دور کاهش یابد و از طرف دیگر حمله از راه دور نیز سخت‌تر باشد. از سوی دیگر قرار است گیمر‌هایی که حملات خطرناک و کشنده‌تری انجام داده‌اند با رنگی متفاوت در نقشه نمایش داده شوند تا امکان حمله به آن‌ها از راه دور راحت‌تر باشد.

عنوان Red Dead Online به مود پرطرفدار Battle Royale مجهز شد

همچنین شرکت راک‌استار اعلام کرده که تا سال آینده قرار است مراحل جدید، تغییرات گرافیکی، رقابت‌های جدید، اسلحه و ماموریت‌های جدیدی نیز به نسخه آنلاین این بازی اضافه شود. در ادامه این شرکت گفته است که حداقل تا چند ماه آینده نسخه آزمایشی این بازی ارائه می‌شود تا با عیب‌یابی و بهبود بازی، نسخه‌ای پایدار از آن برای همه گیمر‌ها عرضه کند.

نسخه آنلاین این بازی به عنوان بخشی از Read Dead Redemption 2 برای PS4 و Xbox عرضه شده است و مود جدید Gun Rush نیز قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید: حالت آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 در دسترس قرار گرفت

انتهای پیام/

افزوده شدن ژانر Gun Rush به نسخه آنلاین بازی Red Dead Redemption 2

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی