تقوی از دلایل استعفایش می‌گوید/ دستیار هیچ‌کس نیستم


محمد تقوی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام از سمت خود به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز استعفا داد. محمد تقوی در خصوص دلیل استعفای خود از سمت سرمربیگری تیم تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت:...

محمد تقوی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام از سمت خود به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز استعفا داد.

محمد تقوی در خصوص دلیل استعفای خود از سمت سرمربیگری تیم تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: باشگاه به دنبال مربی جدید است و من دست باشگاه را باز گذاشته ام. حضورم در این تیم شاید باعث می شد تا انتخاب مربی جدید برایشان سخت باشد ولی من این راه را باز گذاشتم تا با خیال راحت برای تیم، سرمربی جدید انتخاب کنند.

وی در خصوص اینکه آیا ادامه حضورش در این تیم به عنوان سرمربی یا دستیار سرمربی خارجی وجود دارد یا خیر؟، بیان کرد: همه چیز در ادامه امکان دارد ولی من دستیار هیچ مربی نیستم. اگر در گذشته به عنوان دستیار آمده بودم، به دلیل حضور آقای جان توشاک و بزرگی وی بود.

تقوی ادامه داد: قرار بر این نبود که تا آخر عمرم نیز دستیار باشم و دوست داشتم از تجربیات آقای جان توشاک استفاده کنم که در آن مقطع کوتاه نیز متوجه شدم که نیازی نیست تا به عنوان دستیار فعالیت کنم.

او در خصوص اینکه امروز در تمرین تراکتورسازی حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: شب گذشته مسئولین باشگاه به من اطلاع دادند که قصد دارند تا مربی جدید را انتخاب کنند و بر همین اساس کار من تمام شده محسوب می شود.

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی در خصوص هواداران این تیم، اظهار داشت: هواداران تراکتورسازی بسیار خوب بوده و خون گرم هستند که مدیون همه آنها خواهم بود زیرا کمک زیادی به من داشته اند. امیدوارم این تیم به موفقیت برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر