عربستان سعودی 1 - 0 لبنان /برتری یک نیمه‌ای سعودی‌ها با تک گل الوالد


عربستان سعودی 1 - 0 لبنان /برتری یک نیمه‌ای سعودی‌ها با تک گل الوالد

تیم‌های فوتبال عربستان سعودی و لبنان در ادامه دیدار‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.

عربستان سعودی 1 - 0 لبنان /برتری یک نیمه‌ای سعودی‌ها با تک گل الوالدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین و آخرین دیدار روز هشتم جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بین ۲ تیم فوتبال عربستان سعودی و لبنان برگزار شد.

ترکیب تیم ملی فوتبال عربستان سعودی:

عبدالعزیز البیشی-علی البلیهی-محمد البریک-سالم الدوساری-محمد الفتیل-حسین المقهوی-فهد الموالد -محمد العویس-حمدان الشمرانی-بابهیر-عبدالله عطیف

ترکیب تیم ملی فوتبال لبنان:

ال حلوه-قاسم الزین‎-فائور-حیدر-علی حمام-جورنایدی-خلیل-حسن ماتوک- رابرت الکساندر ملکی-فلیکس ملکی-عمری

حواشی و نکات دیدار:

نیمه نخست

دیدار تیم های عربستان سعودی و لبنان در قالب دیدار گروه E جام ملت های آسیا 2019 راس زمان اعلام شده آغاز شد. تیم ملی فوتبال عربستان که نسبت به سایر همگروه های خود یک سر و گردن بالاتر است توانسته در دقایق ابتدایی دیدار عملکرد بهتری را نسبت به حریف خود داشته باشد. دقیقه 12 :دیدار اشتباه مدافعان تیم ملی فوتبال لبنان سبب شد تا پاس اشتباه به بازیکن تیم حریف ،فهد الوالد رسیده و این بازیکن اولین گل دیدار را به نفع تیم فوتبال عربستان سعودی به ثمر برساند. لحظاتی پس از گل اول دیدار بازیکنان تیم ملی فوتبال لبنان ضربات خطرناکی را روی دروازه عربستان سعودی به وجود آورند که در نهایت اما این ضربات ثمری نداشت و از کنار دروازه سعودی ها به بیرون رفت. علی رقم برتری نسبی بازیکنان عربستان در پاسکاری و ضربات به سمت دروازه حریف اما پس از گذشت 40 دقیقه همچنان دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سعودی ها است. دقیقه 42 دیدار عبدالعزیز البیشی بازیکن تیم ملی فوتبال عربستان سعودی کارت زردی را دریافت کرد. نیمه نخست دیدار تیم های عربستان سعودی و لبنان با نتیجه یک بر صفر به نفع سعودی ها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

بازتاب برد تیم ملی ایران مقابل ویتنام در رسانه قطری

عراق ۳ - یمن صفر/ برتری پرگل شاگردان کاتانچ برابر یمن

هنگ سئو: نتوانستیم مقابل خط حمله قدرتمند ایران ایستادگی کنیم

در حال تکمیل....

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن