پورعلی گنجی: برای شکست عراق و صدرنشینی سومین گام را برمی داریم


پورعلی گنجی: برای شکست عراق و صدرنشینی سومین گام را برمی داریم

تیم فوتبال کشورمان با پیروزی دو بر صفر مقابل ویتنام، برای رویارویی با عراق و گرفتن انتقام جام ملت‌های چهار سال قبل سخت چشم انتظار است.

پورعلی گنجی: برای شکست عراق و صدرنشینی سومین گام را برمی داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی پورعلی گنجی بازیکن تیم فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می کنم که سه امتیاز بازی را گرفتیم و توانستیم به مرحله بعد برویم، بازی خوبی بود و تیم فوتبال ویتنام در بازی مقابل عراق نشان داد که بازیکنان خوبی دارد ولی از بازی ما با یمن کمی سورپرایز شده بودند.

وی در ادمه گفت: می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم و نیمه دوم هم بازی را به خوبی کنترل کردیم و موفق شدیم گل دوم را بزنیم و برنده این دیدار حساس باشیم.

مدافع میانی تیم فوتبال کشورمان در خصوص اینکه تیم فوتبال کشورمان نسبت به بازی قبلی عملکرد ضعیف تری داشت گفت:ب ه نظر من ویتنام خیلی بهتر از تیم یمن بود و اگر بازیکنان این تیم به لحاظ فیزیکی بلند تر و قدرتمند تر بودند، تیم های دوم خوبی مثل ژاپن و کره بودند، این تیم نسبت به یمن خیلی با برنامه تر بود، امیدوارم که موفق به شکست عراق در بازی انتقامی شویم و با عزت بالا برویم و با تیم های بهتری برخورد کنیم.

بیشتر بخوانید:

بازتاب برد پرگل تیم ملی فوتبال ایران برابر یمن در رسانه‌های خارجی

حریفان اصلی ایران در جام ملت‌های آسیا بازیکن نیستند!

ایران ۲ - ویتنام صفر/ خیز شاگردان کی روش برای قهرمانی در آسیا + حاشیه ها، فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

اظهارات پورعلی گنجی پس از دیدار برابر ویتنام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازگشت سخت به صدر/ پیشنهاد تمدید پرسپولیس به اوسمار/ پیشخوان