حسادت بازیکنان استقلال به نویمایر، باور می‌کنید؟


مارکوس نویمایر هافبک جدا شده سابق استقلال درنطقی تاریخی مدعی شده بازیکنان استقلال به او حسادت می‌کردند! حسادت برای کدام ویژگی؟ خدا می‌داند!

مارکوس نویمایر هافبک سوئیسی سابق استقلال بعد از حضوری کوتاه در این تیم راهی آرائو شده و قرار است ادامه فصل در این تیم بازی کند. این بازیکن ۳۲ ساله بعد ازجدایی اش ازاستقلال دلیل انتخاب ایران به عنوان مقصد خود را بیان کرده است. نویمایرگفت است:« یکی از جنبه‌های مثبتی که در ایران تحربه کردم بازی در مقابل ۹۰ هزار تماشاگر بود که حس فوق العاده‌ای داشت و قبلا تجربه نکرده بودم. این هیجان زیاد سختی‌های خودش را داشت. نمی‌توانستم به خیابان‌ها بروم. وقتی به خیابان می‌رفتم خیلی‌ها کنار من می‌آمدند. از ۸۰ میلیون نفر جمعیت ایران، چهل میلیون نفر استقلالی و چهل میلیون نفر پرسپولیسی هستند.»

نویمایردرباره اینکه بعد از نیم فصل ناکامی چرا تصمیم به جدایی از فوتبال ایران گرفت نیز توضیح کوتاهی داده است:« برنامه این بود که بچه‌ها با یک فرهنگ جدید آشنا شوند ولی من نمی‌خواستم در ایران بمانم و به همین دلیل درنهایت جدا شدم.»

نویماردرادامه حرف هایش ادعا کرده که درتمرین های استقلال به او و گرو پاس داده نمی‌شد! نویماردرباره رفتارهایی که با خودش شده می‌گوید:« آنها من والحاجی را از بقیه جدا کرده بودند و هیچ صحبتی با ما نمی‌کردند وخوش آمد نمی‌گفتند. حتی برای دقایقی در تمرینات توپ به ما نمی‌رسید. به نظرم این حسادت بود.»

نویمایردرباره نحوه جدایی اش ازاستقلال نیزتوضیج کوتاهی داد و حرف های عجیبی به زبان آورد:« آنها فکر می‌کردند من قرار است به رقیبان آسیایی این تیم در قطر یا کره بپیوندم. دو هفته درباره فسخ قرارداد با باشگاه صحبت شد و وقتی فهمیدند قرار است به سوئیس بروم این فسخ صورت گرفت.»

جالب است که نویمایردرحالی ازحسادت به خودش و گرو سخن به میان آورده که ازلحاظ فنی یکی ازضعیف ترین بازیکنانی بود که با استقلال قرارداد بست و هیچ ویژگی درخود نداشت که اساسا کسی بخواهد به او و الحاجی گرو حسادت کند! محصول دقاقیقی که مربیان استقلال به این دو بازیکن بازی دادند فقط یک بود که آن هم گرو از نقطه پنالتی به ثمررساند!

حرف های نویمایرنشان می‌دهد که این بازیکن قبل ازعقد قرارداد با باشگاه استقلال هیچ تحقیقی درباره محیط جدید کاری اش نداشته است. او سرشارازتوهم وخود بزرگ بینی بوده و درحالی که سطح فنی اش ازفوتبال ایران بسیارپایین تربود وحتی با این کیفیت نازل نمی‌توانست جایی درترکیب تیم های میانه جدولی فوتبال ایران هم داشته باشد.

نویمایرخود اکنون به تیمی پیوسته که درسطح اول فوتبال سوئیس قرارندارد که این انتخاب نیز تایید دیگری است برناتوانی هایش! شاید نویمایرتصورمی‌کرده وارد محیطی شده که بدون تمرین و نداشتن استعداد کافی می‌توانسته به بازیکنی کلیدی بدل شود وسال ها دستمزد بگیرد اما واقعیت این است که بازی درلیگ ایران به این سادگی ها که نویمایرتصورمی‌کرد، نیست و خارجی های بسیاری به فوتبال ایران آمده اند که هرگزنتوانستند جایگاه ثابتی درترکیب تیم های لیگ ایران داشته باشند.

به هرحال جذب نویمایرتجربه بزرگی است تا یارگیران درباشگاه استقلال بازهم بفهمند که باید با تحقیقات کافی اقدام به جذب بازیکن جدید کنند. همین اظهارات خود نشانه ای مستدل از کوچکی شخصیت بازیکنی بود که نیم فصل دراستقلال دستمزد مفت و بی حساب گرفت!

10-270

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی