«اسماعیل بخشی» شکنجه در ایام بازداشت را رد کرد


«اسماعیل بخشی» شکنجه در ایام بازداشت را رد کرد

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اسماعیل بخشی کارگر مجموعه نیشکر هفت تپه در جلسه‌ای برای رسیدگی به ادعاهایش صراحتا اعلام کرد در طول ایام بازداشت مورد ضرب و شتم واقع نشده است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اسماعیل بخشی کارگر مجموعه نیشکر هفت تپه در جلسه‌ای برای رسیدگی به ادعاهایش صراحتا اعلام کرد در طول ایام بازداشت مورد ضرب و شتم واقع نشده است.

فاطمه سعیدی در توضیح نتایج بررسی فراکسیون امید درباره ادعا‌های اسماعیل بخشی گفت: آقای بخشی مدعی ضرب و شتم در محل نگهداری اولیه در شهرستان شوش و هنگام انتقال به اهواز بود.

وی به حضور سریع مقامات وزارت اطلاعات در مجلس اشاره و اظهار کرد: یک روز پس از جلسه با آقای بخشی، وزیر اطلاعات و معاونانش و مسئولان اداره کل اطلاعات استان خوزستان به مجلس آمدند و به تمام سوالات نمایندگان حاضر در جلسه پاسخ دادند. آن‌ها وقوع درگیری در هنگام انتقال متهم به اهواز را تایید کردند، اما معتقد بودند این درگیری طرفینی بوده و به شکل ضرب و شتم متهم توسط ماموران نبوده است.

سعیدی همچنین گفت: ادعای آقای بخشی پیرامون شکنجه به شکل ضرب و شتم در ایام بازداشت توسط خود ایشان رد شده است. همانطور که آقای مطهری نیز اعلام کردند شکوه اصلی ایشان از ایام بازداشت همسایگی با تعدادی از زندانیان مرتبط با داعش بود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد که سایر نهاد‌ها نظیر قوه قضاییه که مسئولیت سنگینی در حوزه برخورد با متهمین دارند نیز گزارش دقیقی از بررسی‌های خود پیرامون این موضوع به مردم ارائه دهند تا مردم نیز بتوانند قضاوت درستی داشته باشند.

اسماعیل بخشی یکی از نمایندگان کارگران شرکت هفت تپه که در جریان اعتراضات کارگران این شرکت بازداشت شده بود مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که در آن مدعی شکنجه در دوران بازداشت و همچنین شنود تماس‌های تلفنی شخصی خود شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟