اولین تصاویر از کابین نسل جدید کوروت C8


اولین تصاویر از کابین نسل جدید کوروت C8

کوروت خودروی الهام‌بخش و پرچم‌دار شورولت و جنرال موتورز است. متأسفانه کابین این خودرو تا به امروز منعکس‌کننده‌ی وضعیت کوروت به عنوان یکی از محصولات پیشروی این خودروساز نبوده است. البته این موضوع در حال تغییر است زیرا اولین تصاویر جاسوسی از کابین نسل جدید کوروت 2020 منتشر شده و کاملاً نویدبخش نشان می‌دهد. بخش... The post اولین تصاویر از کابین...

کوروت خودروی الهام‌بخش و پرچم‌دار شورولت و جنرال موتورز است. متأسفانه کابین این خودرو تا به امروز منعکس‌کننده‌ی وضعیت کوروت به عنوان یکی از محصولات پیشروی این خودروساز نبوده است.

اولین تصاویر از کابین نسل جدید کوروت C8
البته این موضوع در حال تغییر است زیرا اولین تصاویر جاسوسی از کابین نسل جدید کوروت 2020 منتشر شده و کاملاً نویدبخش نشان می‌دهد. بخش داخلی کوروت جدید لوکس‌تر از نسل‌های قبل بوده و شاهد متریال باکیفیت و طراحی بسیار بهتری هستیم.

اولین تصاویر از کابین نسل جدید کوروت C8
راننده‌ی این خودرو شاهد غربیلک فرمان دو پره‌ی جدیدی خواهد بود که چرم و کروم و البته نشان جدید کوروت آن را در آغوش گرفته است. فرمان مورد اشاره پدال‌های آشنا و البته دسته راهنمای ارزان‌قیمتی دارد اما در روی آن می‌توان کنترل‌های جدیدی را دید که برای عملکردهای گوناگون همچون کروز کنترل و گرم‌کن فرمان بکار می‌روند.

پشت فرمان نیز پشت آمپرهای دیجیتال کاملاً جدید بکار رفته که نسبت به پشت آمپرهای نسل فعلی چندین پله ارتقا یافته‌اند. اگرچه به نظر می‌رسد این پشت آمپرها ابعاد بزرگی داشته باشند اما شورولت تصمیم گرفته برخی چراغ‌های هشدار سنتی را روی پلاستیک بخش راست پشت آمپرها اضافه کند.

اولین تصاویر از کابین نسل جدید کوروت C8
نکته‌ی بعدی صفحه‌نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی است که ظاهراً بزرگ‌تر از 8 اینچ بود و در نسل فعلی کوروت هم بکار رفته است. زیر صفحه‌نمایش نیز اهرم چرخانی است که بخشی از آن توسط چرم پوشانده شده است.

چیز زیادی درباره سیستم اطلاعات سرگرمی کوروت جدید نمی‌دانیم اما کادیلاک XT4 نیز دارای این نوع سیستم با اهرم چرخان است. البته سیستم بکار رفته در کوروت متفاوت است زیرا فاقد دکمه‌های میانبر برای سیستم صوتی، گوشی و ناوبری می‌باشد. اگرچه کوروت فاقد دکمه‌های میانبر مشابه کادیلاک است اما دکمه‌ی منوی اصلی و اهرم کنترل صدا در آن وجود دارد. این دکمه‌ها بین پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی نصب شده‌اند.

اولین تصاویر از کابین نسل جدید کوروت C8
در سمت چپ کنترلر هم کنترل‌های دکمه گیربکس اتوماتیک وجود دارد. این بخش طراحی مشابه محصولات لامبورگینی داشته و در مقایسه با نسل فعلی کوروت تغییرات زیادی را نشان می‌دهد.

هر دو کنترل یاد شده در کنسول مرکزی جدیدی قرار گرفته‌اند که فاقد پلاستیک‌های ارزان نسل فعلی می‌باشد. یکی از متمایزترین ویژگی‌های کابین نسل جدید کوروت تقسیم کنسول به دو بخش است. سمت راننده به عنوان استراحت گاه دست عمل می‌کند درحالی‌که بخش دوم با زاویه‌ای مناسب به داشبورد می‌رسد.

اولین تصاویر از کابین نسل جدید کوروت C8
بخشی از کنسول دارای صفحه‌نمایش بسیار کوچکی است که ظاهراً تنظیمات دما را نشان می‌دهد. زیر آن نیز کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع و دکمه‌های گرم‌کن و سردکن صندلی نصب شده‌اند.

صندلی‌های مشاهده شده در این نسخه پروتوتایپ دارای پوشش چرم مشکی بوده و از بالشتک‌های زیادی بهره می‌برند. صندلی‌ها همچنین دارای دوخت‌های قرمز و فریم فیبر کربنی هستند.

اولین تصاویر از کابین نسل جدید کوروت C8
از آنجایی که کوروت جدید برای اولین بار دارای طراحی پیشرانه وسط خواهد بود بنابراین فضای ذخیره‌ای پشت صندلی‌های جلو جای خود را به پوشش جدید داده است. خود صندلی‌ها نیز از یکدیگر جدا شده‌اند.

اولین تصاویر از کابین نسل جدید کوروت C8
این استایل لوکس و سطح بالا حتی در پانل درها نیز دیده می‌شود زیرا آن‌ها دارای همان متریال کنسول مرکزی هستند. در روی درها بلندگوی سیستم صوتی Bose، دستگیره‌های فشاری و عناصر متالیک اطراف دکمه‌های بالابر شیشه‌ها دیده می‌شود.

کابین تنها ویژگی جدید کوروت 2020 نیست زیرا این خودرو دارای طراحی ظاهری بسیار متفاوتی خواهد بود. تصاویر جاسوسی قبلی نشان داده‌اند C8 نمای جلوی گیراتری خواهد داشت که بخش مرکزی V شکل آن توسط ورودی‌های بزرگ هوا احاطه شده است. این خودرو همچنین از اسپلیتر جلو و چراغ‌های نازک‌تر سود خواهد برد.

اولین تصاویر از کابین نسل جدید کوروت C8
در بخش پروفایل جانبی هم تغییرات زیادی وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کاپوت کوتاه‌تر و بدنه‌ی زاویه‌دارتری اشاره کرد که هوا را به سمت ورودی‌های بزرگ هوا هدایت می‌کند. نمای عقب کمی تکاملی بوده زیرا از اسپویلر جدید و دیفیوزری نصب شده در مرکز خودرو سود می‌برد. در این بخش چهار خروجی اگزوز هم دیده می‌شود.

شورولت اشاره زیادی به مشخصات فنی کوروت جدید نکرده اما خبرهای پیشین نشان می‌دهند این خودرو از فریم فضایی آلومینیومی و برخی متریال فیبر کربنی و منیزیمی برای کاهش وزن سود خواهد برد. علیرغم استفاده از این مواد، انتظار می‌رود C8 سنگین‌تر از نسل فعلی باشد.

اولین تصاویر از کابین نسل جدید کوروت C8
البته برای خنثی کردن وزن اضافی انتظار داریم پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری خودرو ارتقا یابد. این پیشرانه می‌تواند با یک گیربکس 8 سرعته دوکلاچه همراه شود اما برخی هم می‌گویند احتمال عرضه با گیربکس دستی هم وجود دارد.

اگرچه استفاده از پیشرانه‌ی 8 سیلندر بسیار محتمل به نظر می‌رسد اما بقیه‌ی پیشرانه‌ها کمی مرموز نشان می‌دهند. البته شایعات نشان داده‌اند احتمال استفاده از یک پیشرانه‌ی جدید 8 سیلندر 5.5 لیتری در دو نسخه‌ی تنفس طبیعی و توئین توربو وجود دارد.

برخی خبرگزاری‌ها می‌گویند پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5.5 لیتری تنفس طبیعی کوروت جدید حداقل قدرت 600 اسبی خواهد داشت و نسخه‌ی توئین توربو نیز خروجی حدود 800 اسب بخاری را ارائه خواهد نمود.

اولین تصاویر از کابین نسل جدید کوروت C8
البته شایعاتی هم درباره‌ی تولید مدل هیبریدی به گوش رسیده است. ظاهراً این نسخه دارای پیشرانه‌ی 8 سیلندر توئین توربو و واحدی الکتریکی است. اگر شایعات درست باشند این سوپرکار چهار چرخ محرک قدرت حدود 1000 اسب بخار خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !