عمیق‌تر شدن بحران نیسان با استعفای مدیر ارشد خود در آمریکا


عمیق‌تر شدن بحران نیسان با استعفای مدیر ارشد خود در آمریکا

ظاهراً مدیر ارشد اجرایی نیسان در آمریکا پس از غیبتی چند روزه در محل کار به منظور تمرکز روی کارهای مرتبط با بررسی عملکرد کارلوس گوسن، از سمت خود استعفا داده است. اتوموتیونیوز پیامی را که خوزه مانوز به همکاران خود فرستاده مشاهده کرده است. او در این پیام اعلام کرده پس از بررسی‌های زیاد... The post عمیق‌تر شدن بحران نیسان با استعفای مدیر ارشد خود...

ظاهراً مدیر ارشد اجرایی نیسان در آمریکا پس از غیبتی چند روزه در محل کار به منظور تمرکز روی کارهای مرتبط با بررسی عملکرد کارلوس گوسن، از سمت خود استعفا داده است.

عمیق‌تر شدن بحران نیسان با استعفای مدیر ارشد خود در آمریکا
اتوموتیونیوز پیامی را که خوزه مانوز به همکاران خود فرستاده مشاهده کرده است. او در این پیام اعلام کرده پس از بررسی‌های زیاد تصمیم به ترک شرکت گرفته است. البته او با بازرسی‌های خود به نیسان کمک خواهد کرد.

مانوز در پیام خود گفته است:

متأسفانه نیسان هم‌اکنون درگیر مشکلاتی است که تمرکزش را بر هم خواهد زد. از آنجایی که من مکرراً اعلام کرده‌ام، به دنبال کمک به نیسان در بازرسی مشکلات گذشته هستم.

این تحرکات جدید نشان می‌دهد رسوایی گوسن به دیگر تأسیسات و بازارهای نیسان نیز گسترش یافته است. مانوز یکی از مقامات ارشد نیسان بوده و نه تنها رابطه نزدیکی با گوسن داشته بلکه قرار بوده به عنوان جانشین مدیرعامل فعلی این برند یعنی هیروتو سایکاوا منصوب شود.

عمیق‌تر شدن بحران نیسان با استعفای مدیر ارشد خود در آمریکا
نیسان چند روز پیش گفته بود مانوز چند روزی غایب خواهد بود تا بتواند روی کارهای ویژه‌ای که با تحولات اخیر شرکت ارتباط دارد تمرکز کند. این امر منجر به لغو حضور برنامه‌ریزی‌شده‌ی او در رویداد تکنولوژی CES لاس‌وگاس شده است.

مانوز از سال 2014 تاکنون مدیر ارشد نیسان در آمریکای شمالی بوده و فروش این برند در بازار بزرگ آمریکا را به رکوردهای جدیدی رسانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...