دانشگاه آزاد در تمدن سازی اسلامی به نظام کمک کند


دانشگاه آزاد در تمدن سازی اسلامی به نظام کمک کند

گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا حاکیست؛ آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در دیدار با محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تسلیت...

گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا حاکیست؛ آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در دیدار با محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تسلیت حادثه تلخ جان باختن دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات اظهار کرد: بی مهری هایی نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی شده و نباید این اتفاق می افتاد.
وی بر متانت و عفاف در گفتمان ها تاکید کرد و افزود: سبک رفتاری و گفتمان ها باید براساس اسلام باشد و اگر نقدی وجود دارد، باید طبق مبنای شرع مقدس انجام شود.
امام جمعه رشت یادآور شد: قرار بود دانشگاهی در جامعه اسلامی شکل بگیرد که در مسیر تمدن اسلامی باشد و امیدواریم با آمدن آقای ولایتی آرمان هایی که امام(ره) داشتند، دانشگاه آزاد اسلامی به آن آرمان ها برسد و این امر با تلاش مسئولان این دانشگاه تحقق پیدا می کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه وجود جوانان پا به رکاب در نظام اسلامی جای افتخار است، بیان کرد: پدر و مادرها فرزند خود را به دانشگاه آزاد اسلامی می سپارند و دوست ندارند فرزندانشان ولنگار شوند.
وی بر تربیت جوانان طبق مبنای دین در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: دانشگاه آزاد از مردم است و باید در خدمت مردم باشد.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان؛ آیت الله فلاحتی امروز در نوزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان با بیان اینکه موانعی در افق گذاری دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده، تصریح کرد: موانع موجود باید مدبرانه و معقولانه برداشته شود.
امام جمعه رشت خواستار تقویت بخش علمی دانشگاه آزاد اسلامی شد و بیان کرد: جوانان از اندیشه های والا برخوردارند و باید با تقویت بخش علمی این اندیشه ها پرورانده شوند.
وی با اشاره به اینکه یادمان نرود در نظام اسلامی و کنار خون شهدا زندگی می کنیم، خاطرنشان کرد: همه می دانند نظام سرمایه داری شکست خورده و امروز، دیدگاه اسلامی در دنیا در حال عملیاتی شدن است.
نماینده ولی فقیه در گیلان بر آشنایی بیشتر دانشجویان با مبنای اسلامی تاکید کرد و گفت: خانواده ها می خواهند تربیت فرزندان خود در تراز دینی و نظام اسلامی را لمس کنند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه متولیان دانشگاه آزاد باید به بخش اسلامیت این دانشگاه توجه ویژه داشته باشند، اظهار کرد: مسئولان دانشگاه آزاد خود را ملتزم و پایبند به احکام دینی بدانند؛ استاد و دانشجو باید در مسیر اهداف امام(ره) و انقلاب حرکت کنند.
2007
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا