آخرین جدول شهریه طلاب منتشر شد


آخرین جدول شهریه طلاب منتشر شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ بحث شهریه از مباحث داغ به خصوص چندسال اخیر در حوزه علمیه است که بازتاب‌هایی در جامعه داشته و دارد؛ برخی می‌گویند که این شهریه معادل حقوق یک کارمند است و برخی نیز مبالغ دیگری را بیان می‌کنند، ولی اخیراً لیست شهریه طلاب منتشر شده است.

آخرین جدول شهریه طلاب منتشر شدبه گزارش ایکنا، اخیراً جدول شهریه طلاب براساس سطح تحصیلی آنان و مرجع تقلید منتشر شده است؛ براین اساس میزان شهریه از ۱۰ هزار تومان آغاز می‌شود و تا بیش از ۵۰۰ هزار تومان هم می‌رسد.

در این میان بیشترین مبلغ شهریه پرداختی به طلاب از سوی مقام معظم رهبری انجام می‌شود؛ همچنین آیت عظام سیستانی، مکارم شیرازی و مقام معظم رهبری به همه طلاب از مقدمات تا سطح سه شهریه می‌پردازند.

براساس این جدول، آیت‌الله سیستانی به طلاب متاهل سطح سه، ۱۴۰ هزار تومان و به طلاب مجرد در همین سطح نیز مبلغ ۷۰ هزار تومان شهریه می‌دهند. آیت‌الله مکارم نیز به سطح سه ۱۴۰ هزار و به طلاب مجرد در همین سطح، ۱۱۵ هزار تومان می‌پردازند.

مقام معظم رهبری نیز به طلاب سطح سه متأهل ۵۶۰ هزار تومان و به طلاب مجرد ۲۶۰ هزار تومان می‌پردازند و آیت‌الله صافی هم مبالغ ۶۰ و ۱۴ هزار تومان، همچنین آیت‌الله وحید خراسانی نیز ۱۰۰ و ۳۵ هزار تومان در سطح سه به ترتیب ویژه متاهلین و مجردین می‌پردازند.

آخرین جدول شهریه طلاب منتشر شد

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید