بهترین گجت هوشمند خانگی در نمایشگاه CES 2019


بهترین گجت هوشمند خانگی در نمایشگاه CES 2019

بهترین گجت هوشمند خانگی در نمایشگاه CES 2019 چیزی نیست جز ربات FoldiMate؛ ولی ما چه دلیلی برای این انتخاب داریم و چرا ربات جدید شرکت FoldiMate عنوان بهترین گجت هوشمند خانگی در CES 2019 را از آن خود کرده است؟ هیچ کسی تا کردن لباس را دوست ندارد و احتمالا هیچ‌چیزی به اندازه اینکه... نوشته بهترین گجت هوشمند خانگی در نمایشگاه CES 2019 اولین بار در...

بهترین گجت هوشمند خانگی در نمایشگاه CES 2019 چیزی نیست جز ربات FoldiMate؛ ولی ما چه دلیلی برای این انتخاب داریم و چرا ربات جدید شرکت FoldiMate عنوان بهترین گجت هوشمند خانگی در CES 2019 را از آن خود کرده است؟

هیچ کسی تا کردن لباس را دوست ندارد و احتمالا هیچ‌چیزی به اندازه اینکه بخواهید مرتبا لباس‌ها را تا کنید، آزاردهنده نیست. در نمایشگاه تکنولوژی لاس وگاس، FoldiMate حضور پیدا کرد و نمونه اولیه از ربات خود را که می‌تواند لباس‌ها را ظرف چند ثانیه تا کند، پیش روی کاربران قرار داد.

بهترین گجت هوشمند خانگی در نمایشگاه CES 2019

FoldiMate می‌گوید ربات آن «روبالشتی‌ها و حوله‌هایی با سایز استاندارد و همچنین اکثر انواع پیراهن‌ها، بلوزها یا شلوارهای افراد 6 ساله تا بزرگ‌سالان و سایز XXL را تا می‌کند.»

بهترین گجت هوشمند خانگی در CES 2019

آن چیست: رباتی که می‌تواند لباس‌های شما را تا کند.

سازنده آن کیست: FoldiMate؛ شرکتی گه مقر آن در کالیفرنیا واقع شده است.

چرا آن بهترین است: هیچ کسی تا کردن لباس را دوست ندارد. محصول رباتیک FoldiMate شاید کمی بزرگ باشد، ولی شما نمی‌توانید نتیجه نهایی را انکار کنید.

از چه زمانی عرضه می‌شود: FoldiMate قصد دارد محصول جدید خود را از اواخر 2019 روانه بازار کند.

قیمت آن چقدر است: سازندگان می‌گویند قیمت هدف آنها 980 دلار است.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 : بهترین سیستم حمل و نقل در نمایشگاه CES 2019 معرفی عجیب ترین استارتاپ ها در نمایشگاه CES 2019 (گجت تی وی) بهترین وسیله جانبی موبایل در نمایشگاه CES 2019 بهترین خودرو معرفی شده در CES 2019 لاس وگاس بهترین لوازم جانبی ماشین در نمایشگاه CES 2019

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین