شکست عمان برابر ژاپن/ داور با سامورایی‌ها بود


شکست عمان برابر ژاپن/ داور با سامورایی‌ها بود

شفقنا – سامورایی‌ها در دیداری که داور مالزیایی تاثیر زیادی در جریان بازی داشت، موفق به برتری مقابل عمان شدند. به گزارش شفقنا ورزشی ، تیم ملی عمان در دیدار اخیرش حملات خطرناکی روی دروازه قطر داشت ولی نتوانست تیم برتر میدان باشد و با وجود نمایش نسبتا خوبی که ارائه کرد، در نهایت با نتیجه 2 بر صفر شکست […]

شکست عمان برابر ژاپن/ داور با سامورایی‌ها بود

شفقنا – سامورایی‌ها در دیداری که داور مالزیایی تاثیر زیادی در جریان بازی داشت، موفق به برتری مقابل عمان شدند.

به گزارش شفقنا ورزشی ، تیم ملی عمان در دیدار اخیرش حملات خطرناکی روی دروازه قطر داشت ولی نتوانست تیم برتر میدان باشد و با وجود نمایش نسبتا خوبی که ارائه کرد، در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد ولی آنها که اکنون مقابل ژاپن قرار گرفتند، امیدوار هستند حداقل به یک امتیاز دست پیدا کنند تا امیدوار به صعود به‌عنوان سومین تیم از مرحله گروهی شوند، ورزش سه نوشت: اما در آن طرف شاگردان موریاسو نیز که دیدار دشواری مقابل ترکمنستان داشتند و به سختی توانستند ۳ امتیاز را بگیرند، تلاش می‌کنند با شکست عمان راهی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها شوند و مثل ایران و عربستان، دیگر مدعیان این رقابت‌ها به دومین برد متوالی برسند.

جام ملت‌های آسیا – امارات ۲۰۱۹ ؛ گروه F
یکشنبه: ۹۷/۱۰/۲۳ ؛ ساعت: ۱۷
استادیوم: زاید اسپورت- ابوظبی

داور: محمد امیرول(مالزی)؛ کمک‌ها: محمد یاسری محمد و محمد مو آزی؛ داور چهارم: آنتون شتینین(استرالیا/ کمک داوران پشت دروازه: پیتر گرین و کو هیونگ‌جین(کره جنوبی)

تیم ملی عمان

فایز الرشیدی خالد البریکی محمد صالح المسلمی سعد سهیل علی سلیمان البوسعیدی حارب جمیل السعدی احمد مبارک جمیل سلیم الیحمدی رائد ابراهیم صالح محسن صالح الغسانی(۷۷- خالد خلیفه الهاجری) صالح الیحیائی(۶۷- محمد الغسانی)

سرمربی: پیم فربیک

شکست عمان برابر ژاپن/ داور با سامورایی‌ها بود

تیم ملی ژاپن

شوئیچی گوندا واتارو اندو مایا یوشیدا هیروکی ساکای یوتو ناگاتومو تاکهیرو تومی‌یاسو گاکو شیباساکی کویا کیتاگاوا(۵۷- یوشینوری موتو) گنکی هاراگوچی ریتسو دوآن(۸۴- جونیا ایتو) تاکومی مینامینو

سرمربی: هاجیمه موریاسو

شکست عمان برابر ژاپن/ داور با سامورایی‌ها بود

اخطار

احمد مبارک(۲۶) رائد ابراهیم صالح(۴۹) سعد سهیل(۳+۹۰) از عمان

ریتسو دوآن(۳۶) تاکومی مینامینو(۶۸) از ژاپن

شکست عمان برابر ژاپن/ داور با سامورایی‌ها بود

شرح گل

عمان صفر – ژاپن ۱ (دقیقه ۲۸: گنکی هاراگوچی): پنالتی بحث‌برانگیز اعلام شده به سود ژاپن را هاراگوچی با شوت محکم به سمت چپ دروازه زد که توپ با عبور از مقابل فایز الرشیدی تبدیل به گل شد.

شکست عمان برابر ژاپن/ داور با سامورایی‌ها بود

لحظات حساس

دقیقه ۲: ریتسو دوآن با فرار سریع از سمت راست محوطه جریمه عمان پاس در عرض خوبی به هاراگوچی داد که ضربه او بعد از برخورد به روی تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: مینامینو بهترین فرصت برای زدن گل اول ژاپن را داشت ولی توپ ارسالی به پشت مدافعان عمان و شوت روی پای چپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: فایز الرشیدی واکنش خوبی روی حمله سامورایی‌ها داشت و اجازه گلزنی به ژاپن نداد.
دقیقه ۲۰: محسن الغسانی پاس در عمق عالی ابراهیم صالح را دریافت کرد و بعد از جای گذاشتن شوئیچی گوندا شوت زمینی زد که توپ با فاصله میلی متری از کنار تیرک عمودی دروازه عمان به بیرون رفت.
دقیقه ۲۱: شوت محکم مینامینو در موقعیت تک به تک با عکس العمل خوب فایز الرشیدی همراه شد و در ریباند هم شوت پُر قدرت دوآن را دروازه‌بان عمان با فوق واکنشی دیگر دفع کرد.
دقیقه ۲۷: مینامینو باز هم یک فرصت عالی گلزنی دیگر را از دست داد و فایز دوباره نمایش خوبی برای دفع توپ داشت ولی در ریباند خطای رائد صالح موجب شد تا ژاپن صاحب یک ضربه پنالتی شود.

دقیقه ۳۹: شوت فنی پشت محوطه شیباساکی را فایز الرشیدی در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۵: پاس در عرض به محوطه جریمه ژاپن و شوت محکم رائد صالح را اندو با تکل به موقع برگشت داد و در ادامه نیز شوت سر ضرب محسن الغسانی به سمت دروازه با دستان ناگاتومو برخورد کرد و راهی کرنر شد که در این صحنه عمانی‌ها با اشتباه داور مالزیایی از رسیدن به پنالتی ناکام ماندند.
دقیقه ۲+۴۵: شوئیچی گوندا توپ ارسالی از روی کرنر را دفع کرد تا دروازه ژاپن بسته بماند.

شکست عمان برابر ژاپن/ داور با سامورایی‌ها بود

دقیقه ۶۹: شوت محکم سعد سهیل به پای هاراگوچی برخورد کرد و در اختیار گوندا قرار گرفت.

دقیقه ۸۰: ریتسو دوآن بعد از یک سر توپ به سمت دروازه عمان شوت‌زنی کرد که فایز الرشیدی توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه ۸۰: سانتر دقیق احمد مبارک و ضربه پشت سر محسن الغسانی را رائد صالح قصد داشت با ضربه آکروباتیک تبدیل به گل کند که توپ با اختلاف کمی از دروازه ژاپن به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: ارسال بی‌نقص هاراگوچی و پاس موتو از مقابل تیرک دوم به محوطه ۶ قدم، در شرایط سختی به ریتسو دوآن رسید که ضربه او از روی دروازه عمان به اوت رفت.

دقیقه ۹۰: جونیا ایتو می‌توانست در بدو ورود به زمین گل دوم ژاپن را بزند ولی فرار او به پشت مدافعان عمان و شوت محکمی که زد را فایز الرشیدی با واکنش خوب خود راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳+۹۰: ضربه ایستگاهی خطرناک هاراگوچی به سمت دروازه عمان را فایز الرشیدی با شیرجه بلند دفع کرد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی