محور اندیکا - شهرکرد بر روی خودروها بسته شد


محور اندیکا - شهرکرد بر روی خودروها بسته شد

اهواز - ایرنا - بخشدار چلو گفت: بنا به تصمیم ستاد بحران شهرستان اندیکا و با توجه به در پیش بودن سامانه بارشی محور اندیکا - شهرکرد از ساعت 18 امروز یکشنبه به مدت 2 روز بر روی خودروها بسته شد.

سعید بلدی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با توجه به پیش بینی بارش سنگین برف و باران در این بخش و احتمال بالاآمادن آب شط شیمبار،این محور از ساعت 18 امروز تا ساعت هفت صبح روز سه شنبه مسدود است.
وی از رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند خواست برای جلوگیری از حوادث احتمالی از محورهای دیگر استان برای سفر به چهارمحال و بختیاری استفاده کنند.
این تصمیم بعد از حادثه خودروی اورژانس اندیکا که در حال انجام ماموریت به دلیل زیر آب رفتن جاده واژگون و تکنسین آن در سیلاب غرق شد اتخاذ شده است.
انتظار می رود همانطور که مسئولان برای مسدود کردن این محور به راحتی اقدام می کنند برای افزایش ارتفاع سطح این جاده نیز وارد عمل شوند چرا که این مشکل بیش از یک دهه است که در این محور وجود دارد.
محور اندیکا - شهرکرد از راه های ارتباطی و میانبر استان خوزستان به استان چهارمحال و بختیاری است که به دلیل عبور این جاده از کنار شط شیمبار در بخش چلو،در مواقع بارندگی سیل آسا مسدود می شود.
شهرستان اندیکا به سه بخش مرکزی، چلو و آبژدان تقسیم شده و مرکز آن در 186 کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.
7159/6068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403