آئین بزرگداشت پژوهشگر مردم‌مدار و راوی حکایت بلوچ برگزار می شود


آئین بزرگداشت پژوهشگر مردم‌مدار و راوی حکایت بلوچ برگزار می شود

تهران- ایرنا- بزرگداشت دکتر محمود زند مقدم راوی حکایت بلوچ و پژوهشگری مردم مدار به همت انجمن های جامعه‌شناسی ایران، انسان‌شناسی و مطالعات فرهنگی و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، این مراسم که با حضور مقام های کشوری و با سخنرانی سیدحسین سراج‌زاده رئیس انجمن جامعه شناسی و هادی خانیکی رئیس انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات برگزار خواهد شد، علاوه بر نمایش فیلم مستند زندگی زند مقدم و نمایش «مستند قلعه»، در دو نشست تخصصی به بررسی کتاب‌های «حکایت بلوچ» و «قلعه» این پژوهشگر مردم‌مدار خواهد پرداخت.
سخنرانان نشست نخست برای بررسی کتاب «حکایت بلوچ»، نهال نفیسی، احمد اشرف (به وسیله ویدئو کنفرانس)، اسماعیل آزادی و عبدالودود سپاهی خواهند بود و نشست دوم برای بررسی کتاب «قلعه» با سخنرانی میرطاهر موسوی، سعید مدنی و لیلا ارشد پی گرفته خواهد شد.
این مراسم فردا (دوشنبه) از ساعت 14 تا 17:45 دقیقه در تالار ایوان شمس واقع در ابتدای بزرگراه کردستان برگزار و پذیرای علاقمندان به آثار وی و جستجوگران حوزه علوم اجتماعی خواهد بود.
آیین بزرگداشت زند مقدم با همکاری اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و انتشارات دنیای اقتصاد برگزار خواهد شد.
شبد**1953**9122

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق