سرمربی هند: فوتبال این روزها کریکتِ جدید هند است


سرمربی هند: فوتبال این روزها کریکتِ جدید هند است

استیون کنستانتین، سرمربی تیم ملی هند می‌گوید محبوبیت ورزش فوتبال در این کشور رو به افزایش است و این روزها در هند از فوتبال به عنوان کریکتِ جدید یاد می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تیم ملی فوتبال هند، ملقب به ببرهای آبی، خود را برای آخرین بازی‌اش در گروه A جام ملتهای آسیا، در مقابل بحرین، آماده می‌کند، استیون کنستانتین، سرمربی هندی‌ها می‌گوید دنیای ورزش هند تغییرات مهمی را پشت سر گذاشته و فوتبال این روزها در هند فوق‌العاده محبوب است.

روزنامه هندی نشنال، با نقل قول این مطلب از قول کنستانتین انگلیسی می‌گوید، کنستانتین بوده که تیم ملی فوتبال هند را تا این حد محبوب و دوست‌داشتنی کرده و باعث شده هندی‌ها حالا به افتخار‌آفرینی فوتبال‌شان در سطح آسیا امیدوار شوند.

هند جام ملتها را با پیروزی 4-1 مقابل تایلند آغاز کرد تا اولین پیروزی خود در جام ملتها را بعد از 50 سال جشن بگیرد. با اینکه هند دومین بازی‌اش مقابل امارات را 2-0 باخت ولی هندی‌ها توانستند دل تماشاچیان آسیایی را بدست آورند و به تیم دوست‌داشتنی جام ملتها تبدیل شوند.

سرمربی هند: فوتبال این روزها کریکتِ جدید هند است

کنستانتین در مصاحبه با خبرگزاری فرانس‌پرس درباره وضعیت فوتبال در هند می‌گوید:" ما با صعود به جام ملتهای آسیا و دو نمایش خیلی خوبی که تا اینجا داشتیم، به هدف‌مان رسیده‌ایم و حتی خیلی فراتر از چیزی که انتظار داشتیم کار کرده‌ایم".

کنستانتین درباره محبوبیت فوتبال در کشوری که شیفته کریکت است به فرانس‌پرس گفت:" بله، همه می‌دانند که هندی‌ها عاشق و شیدای کریکت هستند ولی این روزها در هند، فوتبال یک دگردیسی بزرگ را از سر می‌گذراند. این واقعیتی است که هندی‌ها باید به آن افتخار کنند. فوتبال هم در هند خیلی محبوب است. مشکل اینجا است که از فوتبال کمتر نوشته می‌شود و به آن کمتر پرداخته می‌شود. شرایط هند البته قابل درک است. وقتی سالها تیم کریکت شما عالی نتیجه می‌گیرد و تیم فوتبال‌تان بسیار ضعیف ظاهر می‌شود، معلوم است که مردم به سمت کدام ورزش گرایش پیدا می‌کنند. ولی اوضاع حالا تغییر کرده."

سرمربی هند: فوتبال این روزها کریکتِ جدید هند است

کنستانتین در ادامه صحبت‌هایش گفت:" وقتی من سکان هدایت تیم ملی هند را به عهده گرفتم اوضاع تیم با امروز فرق زیادی داشت. ما آن روزها نمی‌توانستیم با تیم‌های بزرگ قاره رقابت پایاپای داشته باشیم. ولی ما امروز یک تیم متحد و سرسخت هستیم و با تلاش و سختکوشی به تیمی تبدیل شده‌ایم که اگر شانس با ما یار باشد می‌توانیم اکثر تیم‌های آسیایی را به دردسر بیندازیم".

کنستانتین درباره شرایط تیمش در جام ملتهای آسیا گفت:" صعود به مرحله حذفی جام ملتها برای ما افتخار بسیار بزرگی خواهد بود. ولی با اینحال، هر اتفاق دیگری هم که بیفتد، ما تا همینجا هم بیشتر از آنچه فکر می‌کردیم و از ما انتظار می‌رفت موفق شده‌ایم".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی