آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی جهان/پایان سلطه سه هفته‌ای فیلم «اکوامان»


آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی جهان/پایان سلطه سه هفته‌ای فیلم «اکوامان»

آخرین وضعیت فروش و خلاصه داستان فیلم‌های اکران شده طی هفته جاری در سطح جهان را در این گزارش دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود.

این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدید بود و فیلم The Upside توانست صدر گیشه فروش فیلم‌های جهان را پس از سه هفته از فیلم Equaman بگیرد.دیگر فیلم‌های سینمایی به ترتیب در جدول فروش هفتگی قرار گرفته اند.

در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم ها، در هفته جاری اشاره شده است:

۵) اتاق فرار «Escape Room»

آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی جهان/پایان سلطه سه هفته‌ای فیلم «اکوامان»این فیلم یکی از جدیدترین آثار اکشن، علمی، تخیلی، درام و ترسناک شرکت کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) است که آدام روبیتل، کارگردان فیلم‌های ترسناک Insidious: The last key (توطئه‌آمیز:آخرین کلید) و The Taking of Deborah Logan (گرفتن دبورا لوگان) ساخته شده است.

در فیلم اتاق فرار، بازیگران و هنرمندان با استعداد و محبوبی همچون تایلر راسل در نقش زوئی دیویس، لوگان میلر در نقش بن میلر، دبورا آن ول در نقش آماندا هارپر، تایلر لابین در نقش مایک نولان، جی الیس در نقش جیسون واکر، نیک دودنی در نقش دنی خان، آدام روبیتل در نقش گیب بازی کرده اند.

این فیلم با هزینه ساخت ۹ میلیارد دلار در حدود دو هفته‌ای است که به روی پرده سینما رفته اما آنطور که باید و شاید نتوانسته نظر منتقدان را به خود جلب کند. اما در رتبه بندی پر فروش‌های این هفته با ۸.۹ میلیون دلار فروش، رتبه پنجم را کسب کرده است.

در داستان فیلم «اتاق فرار» آمده است: شِش شخصیت غریبه خود را در شرایطی پیدا می‌کنند که فراتر از حد کنترل آن‌هاست. باید در این شرایط بسیار سخت از عقل و هوش خود برای پیدا کردن سرنخی استفاده کنند یا باید با هر چیزی که دوست دارند خداحافظی کنند و مرگ خود را بپذیرند.

اگر شما تا به امروز یکی از قسمت‌های سری فیلم Saw (ارّه) را تماشا کرده‌اید و دوست دارید که اثری با خون و خونریزی کمتر و البته معما‌های بیشتری برای حل کردن تماشا کنید، می‌توان گفت که قطعا از فیلم «اتاق فرار» که صحنه‌های سرگرم کننده زیادی دارد، لذت خواهید برد.

۲) به درون دنیای عنکبوتی «Spider-man: into the spider-verse»

آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی جهان/پایان سلطه سه هفته‌ای فیلم «اکوامان»یکی از جدیدترین آثار اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی، کمدی، انیمیشن و خانوادگی کمپانی کلمبیا پیکچرز و سونی پیکچرز است که باب پرشچتی و پیتر رمزی آن را کارگردانی کرده اند. در این انیمیشن بازیگران و هنرمندان با استعداد و محبوبی مانند شامیک مور صداپیشه شخصیت مایلز مورالز، اسپایدرمن، جیک جانسون صداپیشه شخصیت پیتر بنجامین پارکر، اسپایدرمن، هیلی استاینفلد صداپیشه شخصیت گوئن استیسی/اسپایدر وومن، ماهرشالا علی صداپیشه شخصیت ارون دیویس بازی کرده اند.

انیمیشن مرد عنکبوتی: «به درون دنیای عنکبوتی» در تاریخ ۱ دسامبر سال جاری (۱۰ آذر) در سالن نمایش فاکس در شهر لس آنجلس رونمایی شد و برای اکران در سینما‌های سراسر ایالات متحده، در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده بود.

تمرکز بیشتر داستان انیمیشن مرد عنکبوتی روی داستان خاستگاه شخصیت مایلز مورالز و اینکه چگونه یک نوجوان دانش‌آموز مقطع دبیرستان بعد از مرگ پیتر پارکر، تبدیل به اسپایدرمن جدید می‌شود. برای اولین بار، یک اثر اسپایدرمنی قرار است حول محور شخصیت مهمی بچرخد که برخلاف تصور و انتظار همه، پیتر پارکر نیست. همانطور که در تریلر‌ها هم نشان داده شد، شخصیت پیتر پارکر قرار است در این انیمیشن حضور داشته باشد، اما یک نسخه بزرگ‌تر و کمی خسته و بی‌روح‌تر نسبت به نسخه‌ دیگری که در یک بعد دیگر وجود دارد، خواهد بود. حال این پیتر پارکر قرار نیست تنها متحد عنکبوتی و خزنده‌ای باشد که از بُعد دیگری آمده و قرار است به مایلز کمک کند. هزینه ساخت این انیمیشن تقریبا دو ساعته، ۹۰ میلیون دلار است و این هفته با ۹ میلیون دلار فروش رتبه چهارم پر فروش‌ها شد.

۳) راه بازگشت یک سگ به خانه «A Dogs Way Home»

آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی جهان/پایان سلطه سه هفته‌ای فیلم «اکوامان»این فیلم که به تازگی در تاریخ ۱۳ ژانویه (۲۳ دی ماه) اکران شده است در ژانر ماجراجویی، خانوادگی و درام است. کارگردان این فیلم چارلز مارتین اسمیت، کارگردان فیلم‌های دیگری از جمله «برف پیما»، «ایر باد» و «داستان دلفین ۱ و ۲» است سابقه فیلم های این کارگردان نشان می دهد که به حیوانات علاقه داشته و در جدید‌ترین فیلمش نیز داستان سگی را روایت می کند که از صاحبش به نام لوکاس جدا شده و سفری ۴۰۰ مایلی را برای بازگشت به خانه شروع می کند و با این کار لوکاس را که دانشجوی موفق پزشکی است شگفت زده می کند. این فیلم با هزینه ۱۸ میلیون دلار توانست در روز اول اکران خود ۱۱.۳ میلیون دلار فروش داشته باشد تا رتبه سوم پر فروش‌ترین فیلم این هفته به این اثر تعلق پیدا کند.

۲) آکوامان «Aquaman»

آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی جهان/پایان سلطه سه هفته‌ای فیلم «اکوامان»یکی از جدیدترین آثار ماجراجویی، اکشن، علمی، تخیلی و فانتزی کمپانی برادران وارنر ((Warner Bros که به‌دست جیمز وان، تهیه‌کننده فیلم The Nun (راهبه) و کارگردان سری فیلم Insidious (توطئه آمیز)، مجموعه فیلم‌های Saw (اره (و The conjuring (احضار) وفیلم Furious ۷ (خشن ۷) است.

بازیگران و هنرمندان با استعداد و محبوبی مانند جیسون موموآ، آمبر هرد مایکل بیچ و چند تن دیگر در این فیلم بازی می کنند. این اثر برای نمایش عمومی در سینما‌های ایالات متحده، در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده بود.

به طور کلی می‌توان گفت که جمعیت زیادی از منتقدان، از سبک ماجراجویی، نحوه‌ کارگردانی جیمز وان و همچنین جاه‌طلبی و بازی خیلی خوب جیسون موموآ، امبر هرد و همچنین نیکول کیدمن راضی بودند و آن را تحسین کردند اما از طرف دیگر، اعتقاد داشتند که فیلمنامه‌ آن بسیار شلوغ است و همچنین طول زمانی این فیلم بیش از اندازه است.

در فیلم «آکوامن» ما شاهد شرح داستان گذشته و خاستگاه شخصیت آرتور کری هستیم. این فیلم علاوه بر شرح داستان زندگی، این شخصیت را به یک ماجراجویی بسیار مهم می‌برد؛ ماجراجویی‌ که نه تنها او را با واقعیت به طور مستقیم روبه‌رو می‌کند، بلکه این را هم به او نشان می‌دهد که او با این شرایطی که بزرگ شده و توانایی‌هایی که دارد، ارزش تبدیل شدن به یک... پادشاه را دارد یا خیر. این فیلم سه هفته متوالی در صدر پر فروش‌ترین‌ها بود که در این هفته با ۱۷.۲ میلیون دلار فروش در رده دوم پر فروش‌ترین‌های این هفته قرار گرفت.

۱) صعود «The Upside»

آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی جهان/پایان سلطه سه هفته‌ای فیلم «اکوامان»این فیلم توسط کمپانی STX Entertainment منتشر شده است و کارگردان آن نیل برگر است که فیلم‌هایی مانند شعبده باز، نامحدود و ناهمگون را کارگردانی کرده است. بازیگرانی همچون کوین هارت و برایان کرنستون و نیکول کیدمن در این فیلم بازی می کنند.

این فیلم در ژانر کمدی، درام است و راجع به مجرم سابقی است که با قید وثیقه آزاد شده و در ادامه یک دوستیِ عجیب را با یک میلیاردر فلج آغاز می کند. آدام فاگلسون رئیس شرکت STX در رابطه با این فیلم می‌گوید: «The Upside» یک فیلم به شدت خنده دار و تاثیر گذار است و نیل برگر یک کمدی بی نظیر با بازی کوین هارت و نیکول کیدمن و برایان کرنستون پدید آورده است. فیلم که بر اساس یک داستان واقعی است، به روند دوستیِ غیرمنتظره‌ بین یک میلیاردر که پس از یک سانحه فلج شده است و یک جانی محکوم که اخیرا از زندان آزاد شده و به‌دنبال یک شغل جدید برای شروعی دوباره است، می‌پردازد. فیلیپ و دل دو نقش اصلی فیلم رابطه‌ای عجیب و دور از انتظار را شکل می‌دهند که در آن تفاوت‌هایشان را باهم به اشتراک می‌گذارند و از آن‌ها راهی برای متصل شدن به هم می‌سازند، و به حکمت و خردی با ارزش در این روند دست می‌یابند، که به هرکدام از آن‌ها یک حس اشتیاق مجدد برای ادامه زندگی‌ می‌بخشد. بودجه ساخت این فیلم ۳۷.۵ میلیون دلار است که در این هفته با ۱۹.۵ میلیون دلار فروش در ۳۰۸۰ سینما توانست عنوان پر فروش‌ترین فیلم این هفته را کسب کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا