با 200 میلیون تومان خرید کدام خودروهای کیا مناسب‌تر است؟


با 200 میلیون تومان خرید کدام خودروهای کیا مناسب‌تر است؟

در این روزها که قیمت خودروها حسابی بالا رفته است برای خریداران خودرو بزرگترین دغدغه این است که با بودجه مد نظرشان چه خودرویی می‌توانند خریداری کنند.

با 200 میلیون تومان خرید کدام خودروهای کیا مناسب‌تر است؟اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه خاصی به خودروهای کمپانی کره‌ای کیا موتورز دارید اما حداکثر بودجه‌ای که می‌توانید برای خرید خودرو هزینه کنید ، ۲۰۰ میلیون تومان است پس بد نیست نگاهی به سایت دیوار، مرجع خرید و فروش دست دوم در ایران و از قدیمی‌ترین سایت‌های آنلاین در این زمینه بیندازید، خواهید دید که با بودجه ۲۰۰ میلیون تومانی گزینه ‌های متعددی از خودروهای کیا هم‌چون سراتو، اپتیما را پیش رو دارید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این خودروها بپردازیم:

کیا سراتو

با 200 میلیون تومان خرید کدام خودروهای کیا مناسب‌تر است؟

با 200 میلیون تومان خرید کدام خودروهای کیا مناسب‌تر است؟ کیا سراتو که از سال ۱۳۹۴ توسط شرکت سایپا در کشور مونتاژ می‌شود در دو مدل ۱۶۰۰ سی سی و ۲۰۰۰ سی سی ، به صورت هم دنده‌ای و هم اتومات در بازار عرضه وجود دارد. سراتو از آن دسته ماشین‌هایی است که با دارا بودن طراحی خارجی زیبا و هماهنگ ، صندوق عقب جادار ، شتاب خوب مخصوصاً در شروع حرکت ، فرمان پذیری خوب ، مصرف سوخت نسبتاً مناسب ، هماهنگی خوب موتور با گیربکس گزینه بسیار مناسبی متناسب با بودجه شما است.

در حالت کلی ارزان‌ترین مدل سراتو مونتاژ داخلی کشور، نمایشگر لمسی وجود ندارد؛ اما سیستم پخش CD، ورودی AUX، درگاه ارتباطی USB و همچنین توانایی ارتباط با تلفن همراه از طریق بلوتوث، در دسترس خواهد بود. این خودرو با ۶ بلندگو، شامل ۴ اسپیکر اصلی و ۲ توییتر ارائه می‌شود. در نسخه‌ی آپشنال، علاوه بر تمامی امکاناتی که ذکر شد، نمایشگر لمسی ۷ اینچ، دوربین عقب و ناوبری ماهواره‌ای هم قابل استفاده خواهد بود. توصیه می‌کنیم در خرید نسخه‌های کم کارکرد آن که در آگهی‌های سایت دیوار موجود است شک نکنید. دیگر امکانات مخصوص مدل آپشنال، شامل کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، پدال تعویض دنده پشت فرمان، نور قرمز پس‌زمینه‌ی عقربه‌ها، سانروف، تهویه مطبوع اتوماتیک، روشنایی اتوماتیک و رینگ‌های اسپرت ۱۶ اینچ با لاستیک‌هایی با پهنای ۲۰۵ میلی‌متر می‌شود.

از آپشن‌های ثابت در همه‌ی نسخه‌های سراتو سایپا می‌توان به ایموبلایزر، گرم‌کن شیشه‌ی عقب و چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب اشاره کرد. نسخه‌ی غیر آپشنال، با رینگ‌های ۱۵ اینچ و لاستیک‌هایی به پهنای ۱۹۵ میلی‌متر ارائه می‌شود. اگر نسبت به قیمت بی‌توجه باشیم، از نظر شتاب و هیجان رانندگی، هر دو نسخه‌ی ۱.۶ لیتری و ۲ لیتری سراتو عملکرد قابل قبولی دارند. قدرت ۱۲۶ اسب بخار در نمونه‌ی ۱.۶ لیتری، کافی به نظر می‌رسد و خصوصا با جعبه‌دنده‌ی دستی، فراتر از خودروهای ۱.۸ لیتری ایرانی و چینی عمل می‌کند. از سویی دیگر، مسلما سراتو ۲ لیتری با پیشرانه‌ی ۱۵۶ اسب بخار، گزینه‌ای پرقدرت و جوان‌پسند محسوب می‌شود. این خودرو در نسخه‌ی آپشنال با پدال شیفترهای پشت فرمان، حس یک خودروی اسپرت با شتاب‌گیری ناگهانی را القا می‌کند که البته، مهم‌ترین تفاوت این مدل با دیگر محصولات هم‌قیمت است. فقدان ESP، در این خودرو کاملا احساس می‌شود و می‌تواند منجر به گردش ناگهانی بدنه هنگام مانورهای ناگهانی شود. شما در سایت دیوار می‌توانید گزینه های متعددی از کیا سراتو را از ۱۵۳ تا ۲۰۰ میلیون تومان را مشاهده کنید . برای مثال در یکی از آگهی‌های دیوار کیا سراتو مدل ۹۷ آپشنال سفید مونتاژ ۳هزارتا کارکرد که عملاً همانند خودروی صفر می‌ماند را با ۱۹۵ میلیون تومان بخرید یا در جای دیگر از آگهی‌های دیوار خودوری کیا سراتو ۱۶۰۰ سی سی کارکرد صفر آخر اسفند ۹۶ را به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان بخرید.

کیا اپتیما ۲۰۱۰

با 200 میلیون تومان خرید کدام خودروهای کیا مناسب‌تر است؟

با 200 میلیون تومان خرید کدام خودروهای کیا مناسب‌تر است؟ کیا اپتیما یک سدان سایز متوسط است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ بر روی خط تولید کمپانی کیا قرار گرفت . نسل دوم اپتیما در سال ۲۰۱۰ توسط اطلس خودرو به بازار ایران راه پیدا کرد و با دارا بودن نکات مثبت فروان مورد توجه بسیاری از خریداران ایرانی قرار گرفت و توانست فروش خوبی را از آن خود کند. اپتیما از یک موتور ۲.۷ لیتری ۶ سیلندر بهره می‌برد که توانایی تولید ۱۹۳ اسب بخار قدرت را دارد. گیربکس بهسازی شده با عملکرد خوب اپتیما ، طراحی خوب صندلی ها ، طراحی ظاهری آن که در عین سادگی هماهنگی خوبی نیز دارد ، سواری نرم ، هماهنگی خوب موتور و گیربکس همه و همه از ویژگی‌های مثبت این خودروی کره‌ای به شمار می‌رود.

کیا اپتیما عملکرد نسبتا خوبی در آزمون‌های ایمنی داشته و نمرات متوسطی از موسسه NHSTA دریافت نموده است و علاوه بر این موسسه یورو انکپ ۴ ستاره ایمنی را به آن اعطا کرده است. در سایت دیوار از میان گزینه‌های پیش رو آگهی‌ای درباره فروش کیا اپتیما مدل ۲۰۱۰ با ۹۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۱۶۵ میلیون تومان خواهید دید که گزینه مناسبی برای بودجه شما به نظر می‌رسد. اما اگر می‌خواهید کمی بیشتر هزینه کنید شما می‌توانید در میان آگهی‌های خودروی کیا اپتیما موجود در سایت دیوار اپتیما ۲۰۱۰ فول آپشن با ۲۲۰ هزار کیلومتر کارکرد را به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. ناگفته نماند که سایر مدل‌های کیا نظیر پیکانتو،اسپورتیج و سورنتو مدلهای قدیمی نیز با کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید گزینه‌های مناسبی هستند و بد نیست به آگهی‌های آنها نیز نگاهی بیاندازید.

۲۱۲۱

کد خبر 1222361

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط