کرایسلر 300، دوج چارجر و چلنجر، سالخورده‌های پرفروش!


کرایسلر 300، دوج چارجر و چلنجر، سالخورده‌های پرفروش!

باوجوداینکه سدان‌های آمریکایی در حال انقراض هستند و فورد و جنرال موتورز قصد دارند خودروهای سواری خود را به حداقل برسانند، محصولات سواری گروه کرایسلر همچنان محبوب و پرفروش هستند. فروش این خودروها یعنی کرایسلر 300، دوج چارجر و چلنجر، در سال 2018 حتی از فروش 10 سال پیش هم بهتر بوده است. چارجر و... The post کرایسلر 300، دوج چارجر و چلنجر،...

باوجوداینکه سدان‌های آمریکایی در حال انقراض هستند و فورد و جنرال موتورز قصد دارند خودروهای سواری خود را به حداقل برسانند، محصولات سواری گروه کرایسلر همچنان محبوب و پرفروش هستند. فروش این خودروها یعنی کرایسلر 300، دوج چارجر و چلنجر، در سال 2018 حتی از فروش 10 سال پیش هم بهتر بوده است. چارجر و پسرعمویش کرایسلر 300، هردو طی سال گذشته فروش بهتری را نسبت به سال‌های 2009 تا 2011 به ثبت رسانده‌اند. گروه کرایسلر در سال 2018 مجموعاً نزدیک به 127 هزار دستگاه چارجر و 300 به فروش رسانده است که اگر فروش چلنجر را هم به آن اضافه کنیم به عدد قابل‌توجه 193,535 دستگاه می‌رسد.

کرایسلر 300، دوج چارجر و چلنجر، سالخورده‌های پرفروش!

این شگفتی بزرگی است چراکه با توجه به استانداردهای فعلی صنعت خودروسازی، هر سهٔ این خودروها هم‌اکنون قدیمی شده‌اند. در همین حال، چارجر و 300 سدان هستند و این روزها اکثر سدان‌ها مغلوب کراس‌اوورها شده و کاهش فروش داشته‌اند. نسل کنونی چارجر و 300 هردو در سال 2011 معرفی شده‌اند درحالی‌که چلنجر حتی از این هم قدیمی‌تر بوده و از سال 2008 در بازار حضور دارد. هر سهٔ این خودروها روی پلت‌فرم LX کرایسلر ساخته شده‌اند که یادگار دوران شراکت با دایملر است.

کرایسلر 300، دوج چارجر و چلنجر، سالخورده‌های پرفروش!

اما سؤال بزرگ این است که چارجر، چلنجر و 300 تا چه زمانی می‌توانند همچنان پرفروش باقی بمانند؟ به نظر می‌رسد فیات-کرایسلر قصد دارد تا زمانی که این خودروها محبوب هستند از ساخت نسل جدید آن‌ها جلوگیری کند. در همین حال شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهند این گروه خودروسازی در حال برنامه‌ریزی برای انجام یک به‌روزرسانی کلی روی این پلت‌فرم است که عمر آن‌را حداقل پنج سال افزایش می‌دهد. درهرحال واقعیت این است که در دورانی که کراس‌اوورها بشدت محبوب شده و سدان‌ها را به حاشیه رانده‌اند، سدان‌های قدیمی کرایسلر در حال شنا برخلاف جهت آب هستند.

کرایسلر 300، دوج چارجر و چلنجر، سالخورده‌های پرفروش!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل