عرشه پل چمران جنوب – بلوار رشیدالدین فضل اله نصب شد


عرشه پل چمران جنوب – بلوار رشیدالدین فضل اله نصب شد

عرشه پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران جنوب به بلوار شهید رشیدالدین فضل اله بعنوان یکی از بزرگترین پروژه های ترافیکی شمال تهران نصب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، عملیات نصب عرشه پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران جنوب به بلوار شهید رشیدالدین فضل‌اله به طول 48 متر و به وزن 62 تن به اتمام رسید.

با توجه به حجم ترافیکی بزرگراه شهید چمران این عملیات از ساعت 24 با بسته شدن مسیر شرق به غرب بزرگراه چمران حدفاصل خیابان یمن تا پل یادگار امام (ره) و انتقال خودروهای عبوری به لاین جنوبی این بزرگراه با حضور پلیس راهور انجام شد.

با وجود بارش برف و باران نیروهای حاضر در پروژه بدون وقفه با هدف نصب و بازگشایی سریع معبر و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ناشی از تأخیر در اجرا، عملیات را ساعت 6 صبح امروز به اتمام رساندند و مسیر تردد خودروها در دو مسیر غرب به شرق و بالعکس مانند روال قبل باز و رفت و آمد وسایل نقلیه بدون مشکل در این بزرگراه انجام شد.

بر اساس این گزارش با بازگشایی پل تقاطع غیرهمسطح چمران جنوب به بلوار رشیدالدین فضل اله خودروهای عبوری که قصد تغییر مسیر به سمت دانشگاه شهید بهشتی، بلوار دانشجو و محلات اوین، درکه ، ولنجک و... را دارند می توانند از این مسیر ایجاد شده استفاده کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه