عکس ؛ رفاقت عجیب ستاره استقلال با این پرسپولیسی در تیم ملی!


تیم ملی امید برای حضور در تورنمنت چهار جانبه دوحه به این کشور سفر کرده است. این تیم دیروز بعد از ورود به دوحه شبانه اولین جلسه تمرین آماده سازی خود را پشت سر گذاشت. نوشته عکس ؛ رفاقت عجیب ستاره استقلال با این پرسپولیسی در تیم ملی! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ رفاقت عجیب ستاره استقلال با این پرسپولیسی در تیم ملی!

رفاقت قائدی و طاهرخانی در اردوی امید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۰
عکس ؛ رفاقت عجیب ستاره استقلال با این پرسپولیسی در تیم ملی!

تیم ملی امید برای حضور در تورنمنت چهار جانبه دوحه به این کشور سفر کرده است. این تیم دیروز بعد از ورود به دوحه شبانه اولین جلسه تمرین آماده سازی خود را پشت سر گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال قطر اولین بازی تیم ملی امید روز ۲۵ دی در برابر تاجیسکتان برگزار می شود. عکس های مخابره شده از اردوی تیم ملی امید در دوحه نشان از شرایط روحی و روانی خوب بچه های تیم دارد. با اینکه آنها در تعطیلات زمستانی و بعد از فارغ شدن از بازی های لیگ برتر اصلا استراحت نکرده اند و مدام در حال تمرین و بازی هستند. نکته جالب دراردوی تیم ملی امید رفاقت مهدی قائدی ستاره استقلال و حمید رضا طاهرخانی است. دو بازیکنی که مهره های تهاجمی تیم ملی امید در خط هافبک هستند.

قائدی و طاهرخانی در اردوی تیم ملی امید همیشه در کنار هم هستند و هر عکسی از این دو شکار می شود در کنار هم هستند. با اینکه یکی در استقلال بازی می کند و یکی در پرسپولیس. این دو بازیکن که از نظر قد و قامت شبیه هم هستند جزو بازیکنان ریز نقش تیم ملی امید به حساب می آیند و کرانچار امیدوار است تکنیک این دو بازیکن در بازی های حساس به کار تیم ملی امید بیاید.

عکس ؛ رفاقت عجیب ستاره استقلال با این پرسپولیسی در تیم ملی!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری