جزئیات بازدید پرسپولیسی ها از نمایشگاه قطر 2022


 جزئیات بازدید پرسپولیسی ها  از نمایشگاه قطر 2022

بانک ورزش - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و تعدادی از اعضای کادر فنی، امروز دوشنبه از نمایشگاهی بازدید کردند که به مناسبت میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ بر پا...

بانک ورزش - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و تعدادی از اعضای کادر فنی، امروز دوشنبه از نمایشگاهی بازدید کردند که به مناسبت میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ بر پا شده است.

به گزارش خبرنگار بانک ورزش، برانکو ایوانکوویچ، مصطفی قنبرپور، پندار خمارلو، زلاتکو ایوانکوویچ، مارکو استیلینوویچ، فرزاد حبیب‌اللهی و سهند حبیب‌زاده امروز از نمایشگاهی دیدن کردند که به مناسبت برگزاری جام جهانی قطر در سال 2022 بر پاست.

نمایشگاهی از پروژه‌های در دست اقدام، احداث و پایان یافته برای برگزاری جام جهانی که به تعبیر خود قطری‌ها قرار است تصویری از ثروت و توانمندی‌های تدارکاتی قطر را ارائه دهد.

این نمایشگاه که در مقر اصلی فیفا در شهر دوجه واقع شده است، از راه های ارتباطی برای عبور و مرور هواداران فوتبال و ساخت هتل های 5 ستاره صحرایی و همچنین مراحل کسب امتیاز میزبانی که طی سفرهای متعدد شیوخ قطر طی 18 ماه به دست آمده، رونمایی کرد.

در مجموع هشت ورزشگاه برای جام جهانی 2022 قطر ساخته خواهند شد. این رقابت‌ها در هفت شهر دوحه، لوسیل، الوکره، الخور، الریان، ام‌صلال و الشمال برگزار می‌شوند.
رییس فدراسیون قطر از برانکو و سایر پرسپولیسی ها به دلیل بازدید از این موزه قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا