مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی گرگان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد


 مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی گرگان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد

مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی (5آذر) گرگان به عنوان بزرگترین پروژه‌ طرح تحول سلامت در گلستان صبح امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش گلستان 24 ؛حجت‌الاسلام و‌المسلمین ‌حسن روحانی در این مراسم که صبح امروز و در دومین روز از سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان انجام شد، ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز درمانی با توضیحات مسئولان در جریان روند ساخت و همچنین امکانات و خدمات درمانی این مرکز قرار گرفت.

همچنین رئیس جمهور در این بازدید که سرپرست وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشت، در فضایی صمیمی، ضمن گفت و گو و قدردانی از تلاش ها و زحمات پرسنل و کارکنان مرکز تروما و اورژانس شهید نبوی، از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرد.

عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان صبح امروز در حاشیه افتتاح مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی گرگان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی (5آذر) گرگان به عنوان بزرگترین پروژه‌ طرح تحول سلامت در گلستان امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

وی افزود: مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی گرگان در 7 طبقه با زیربنای بیش از 11 هزار مترمربع احداث شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: این مرکز دارای مرکز تصویر برداری و تاسیسات، فوریت‌های پزشکی 16 تخت، اتاق عمل اورژانس، بخش احیاء، داروخانه، آزمایشگاه، 48 تخت بستری اورژانس، 42 تخت بستری و شیمی درمانی و سرطان،36 تخت بستری جراحی،14 تخت اتاق عمل، 11 تخت بستریicu، مراقبتهای ویژه مغزو اعصاب، فضای آموزشی و آمفی تئاتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار کرد: ساخت این پروژه از اردیبهشت سال گذشته آغاز و در مدت 11 ماه تکمیل و تجهیز شده است.

فاضل گفت: برای این پروژه که بزرگترین پروژه طرح تحول سلامت استان گلستان است، 90 میلیارد ریال هزینه شده و با راه‌اندازی این پروژه 152 تخت بستری به تخت‌های بستری استان گلستان افزوده شده است.

مرکز تروما و اورژانس 152 تخت خوابی شهید نبوی گرگان با زیر بنای بیش از 11 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 910 میلیارد تومان، بزرگترین و مجهزترین پروژه طرح تحول نظام سلامت در استان گلستان است که در کوتاه ترین زمان از اردیبهشت سال 96 تا دی ماه سال 97 تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

این مرکز در 7 طبقه و با بخش های مرکز تصویربرداری و تاسیسات، فوریتهای پزشکی 16 تخت خوابی به همراه اتاق عمل اورژانس بخش احیاء، 48 تخت بستری اورژانس، 42 تخت بستری و شیمی درمانی و سرطان، 36 تخت بستری جراحی، 14 تخت اتاق عمل، 11 تخت بستری ICU مراقبتهای ویژه مغز و اعصاب و فضای آموزشی و آمفی تئاتر، با تلاش های دولت تدبیر و امید آماده خدمت رسانی به مردم استان گلستان و گرگان می باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید