وزیر ورزش در گرگان: پاداش تیم ملی فوتبال به زودی پرداخت می‌شود


 وزیر ورزش در گرگان: پاداش تیم ملی فوتبال به زودی پرداخت می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: پاداش صعود تیم ملی فوتبال از مرحله نخست به زودی در یکی 2 روز آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش گلستان 24 ؛مسعود سلطانی‌فر عصر دیروز در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پیرو درخواست وزارت ورزش و جوانان و موافقت معاون اول رئیس جمهور، اعتباری ویژه برای پشتیبانی، تامین نیازها و پاداش‌های تیم ملی فوتبال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این اعتبار اکنون در اختیار فدراسیون فوتبال است و پاداش مرحله نخست تیم ملی نیز در یکی دو روز آینده پرداخت می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره تعیین تکلیف روسای فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، گفت: به مرور زمان به زودی نیز وضعیت این فدراسیون‌ها نیز مشخص خواهد شد.

سلطانی‌فر در بازدید از پروژه هتل المپیک گرگان گفت: در دومین سفر رئیس جمهور به استان گلستان تکمیل طرح‌های نیمه تمام بخش ورزش را در اولویت قرار دادیم تا این پروژه ها تا پایان دولت دوازدهم به پایان برسد.

وی اظهار کرد: سالن 6 هزار نفری گرگان با 25 درصد پیشرفت بلاتکلیف مانده که در این سفر منابع خوبی برای آن اختصاص یافت تا در سال 99 به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ساخت 2 مجتمع فرهنگی ورزشی در گرگان و گنبدکاووس نیز آغاز خواهد شد و اعتباری را نیز برای پروژه های کوچک نیمه‌تمام اختصاص دادیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق