در کشتی برای بلند مدت برنامه نداریم/ به جای استعدادیابی باید همین پتانسیل موجود را برای المپیک تقویت کنیم/ فدراسیون رئیس ندارد!


در کشتی برای بلند مدت برنامه نداریم/ به جای استعدادیابی باید همین پتانسیل موجود را برای المپیک تقویت کنیم/ فدراسیون رئیس ندارد!

رئیس اسبق کمیته داوران گفت: اکنون از نظر مدیریتی شرایط خوبی نداریم، حداقل پیش از این، رسول خادم بود و فارغ از عملکرد او، فدراسیون رئیس داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزیز الله اطاعتی رئیس اسبق کمیته داوران کشتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی در ارتباط با وضعیت فعلی کشتی ایران اظهار داشت: اکنون از نظر مدیریتی شرایط خوبی نداریم، حداقل پیش از این رسول خادم بود و فارغ از عملکرد او، فدراسیون رئیس داشت. حضور یک رئیس مشخص به برنامه ریزی و آینده نگری کمک می کند. متاسفانه اکنون فدراسیون رئیس ندارد و نمی داند برای آینده دقیقا چه باید بکند.

رئیس اسبق کمیته داوران در ادامه پیرامون عملکرد فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: بحث من الان کارنامه خادم نیست، موضوع ثبات تصمیم گیری برای آینده است. متاسفانه اکنون فقط امور روزانه فدراسیون می‌گذرد و برای بلند مدت برنامه نداریم. مثلا ما اکنون نمی دانیم جام یارگین شرکت کنیم یا خیر، ما حدود پانزده سال است در این جام معتبر موفق نشده ایم.

اطاعتی در خصوص جام یارگین تصریح کرد: تیم های قدرتمند جهان در این جام برای آمادگی بیشتر شرکت می کنند مثلا آمریکا از آن طرف دنیا با تیمی بیست و پنج نفره در این مسابقات حاضر می شود. روس ها با نفرات اول خودشان در این جام شرکت می کنند. قهرمانی در جام جهانی به چه درد ما می خورد زمانی که نتوانیم در مسابقات جهانی و المپیک مقام بیاوریم.

وی در مورد المپیک افزود: ما کلا بیست ماه تا المپیک وقت داریم. باید سریعا از مجموعه موجود خود در کشتی بهترین ها را برای مسابقات انتخاب کنیم. هر چیزی زمانی دارد، استعداد یابی خوب است اما اکنون زمان مناسبی برای استعداد یابی نیست زیرا فرصت زیادی تا المپیک نداریم که بخواهیم تازه استعدادیابی کنیم و بخواهیم آنها را پرورش دهیم. رئیس اسبق کمیته داوران در پایان درباره دلیل اینکه باید در مقطع زمانی فعلی به جای استعدادیابی به پرورش پتانسیل های موجود پرداخت گفت: چون فرصت کم است به جای استعدادیابی باید همین پتانسیل موجود را تقویت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی